پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ادارینمونه موردی برج مسکونینمونه موردی مجتمع تجارینمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه

کد محصول: p163

با تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه در ارسی همراه شما هستیم؛  هدف از راه اندازی پروژه عظیم قو الماس خاورمیانه، ساخت مجموعه ای برای یادگاری و ماندگاری در ایران اسلامی عزیز می باشد. آقای احد عظیم زاده کارفرمای پروژه: دوست داشتم در کشور عزیزمان هتل 35 طبقه ی بین المللی را احداث و راه اندازی نمایم. در حال حاضر 650 نفر در این پروژه مشغول به کار می باشند که 500 نفر در روز و 150 نفر در شب کار می کنند، اگر ساخت این پروژه به اتمام برسد 1000 نفر در این مجموعه که شامل هتل، مجموعه ورزشی، اسکله، پارکینگ طبقاتی، مسکونی وتجاری می باشد مشغول به کار خواهند شد.

طرح احداث مجتمع قو الماس خاورمیانه در سال 1387 در زمینی به وسعت 43 هزار متر مربع اجرا شد. مجتمع قو الماس خاورمیانه پروژه ای منحصر به فرد در سطح کشور، منطقه و خاورمیانه است که همه اهداف تجاری، مسکونی، اقامتی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی گردشگران داخلی و خارجی را محقق نموده و در نوع خود از طراحی منحصر به فرد و بی نظیری برخوردار است.

با در نظر داشتن کاربری‌های متفاوت برج‌های قو، این مجتمع به این امکانات ورزشی و تندرستی مجهز شده است: پلاژ خصوصی، زمین‌های تنیس، زمین‌های مینی گلف، جت اسکی و قایق، پارک آبی، شهربازی، مسیر تندرستی، سونا، سالن‌های ورزشی، انواع حمام‌های ترکی، ماساژهای تایلندی، مجموعه اسپا و سالن‌های زیبایی، اسکله تفریحی و اختصاصی مجهز به تجهیزات ورزش‌ها و تفریح‌های آبی و دریایی.

اما درباره ویژگی‌های معماری این پروژه باید گفت که نوع اسکلت آن فلزی است و دارای سیستم سقف کامپوزیت کرمیت است. همچنین فونداسیون آن از نوع پی گسترده با ضخامت ۵۰/۱ متر است و سقف طبقات آن نیز کامپوزیت است که دارای هشت سانتی متر ضخامت است. در طراحی نمای خارجی این برج‌ها، علاوه بر وجود لیزر در بام آن‌ها که تا فاصله پنجاه کیلومتری جلوه‌گری می‌کند، برای ایجاد تصاویر سه بعدی از پروژکتورهای ۳ بعدی نیز استفاده شده است.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 68
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه، پاورپوینت طراحی تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج های قو الماس خاورمیانه، عمران، معماری، فناوری معماری، مجتمع مسکونی، طراحی مسکونی، معماری پایدار، برج های قو الماس خاورمیانه، برج های قو الماس، متل قو، برج های متل قو، تحلیل و بررسی برج های قو الماس خاورمیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا