پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو

کد محصول: p176–

هیچ شکی وجود ندارد که مسلمانان به وجود آورنده ی یکی از بزرگترین تمدن های دنیا بوده اند، هنر و فرهنگ اسلامی که با گوشت و خون ایرانیان هم در هم آمیخته از شاخص ترین و منحصر به فردترین فرهنگ های جهان است. ایران امروزه قلب تپنده و زنده نگاه دارنده ی هنر اسلامی می باشد و گسترش این فرهنگ وظیفه ی هر ایرانی است. در ایران و کشورهای اسلامی مکان های زیادی برای به نمایش گذاشتن سنن و آداب و پیشینه ی اسلامی وجود اما متاسفانه در کشورهای غیر اسلامی و بخصوص غربی ها مکان های زیادی برای آشنایی با هنر اسلامی وجود ندارد و باید تلاش کنیم تاریخ و تمدنمان را به مردمان اقصی نقاط دنیا بشناسانیم.

چندی است که موزه ای با نام آقاخان در شهر تورنتو ساخته شده است. در این موزه ی فوق العاده آثار گرانمایه ای وجود دارد که بیان کننده ی روند پیشرفت و تکامل هنر اسلامی است؛ منیاتور، فرش، سفال و… همه و همه گرد هم جمع شده اند تا گوشه ای از هنرهای اسلامی را به دیده ی عموم در آورند. با بازدید از موزه ی آقاخان می توانید به سرعت و به صورت کلی با فراز و نشیب هایی که هنر اسلامی طی کرده آشنا شوید.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 61
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو، پاورپوینت موزه آقاخان تورنتو، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت موزه آقاخان، عمران، معماری، فناوری معماری، طراحی موزه، پاورپوینت موزه، موزه اسلامی، موزه آقاخان تورنتو، تحلیل و بررسی موزه آقاخان تورنتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا