پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه

تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها

کد محصول: p190–

دانشگاه تک جنسیتی “اوها” بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی زنان در جهان می باشد که در شهر سئول کره جنوبی ساخته شده است. این مرکز آموزشی در سال 1886 و تنها با یک دانشجو تاسیس گردید، پس از سال ها تلاش در سال 1925 به عنوان کالج و در سال 1945 به عنوان نخستین دانشگاه رسمی در کره جنوبی به ثبت رسید.

امروزه دانشگاه اوها معتبرترین مرکز آموزشی زنان در آسیا بوده و در میان 170 هزار دانشجوی این دانشگاه، نام بسیاری از مشاهیر ملی کره جنوبی نظیر نخستین زن کره ای که موفق به کسب مدرک دکتری گردید، نخستین قاضی زن و تنها نخست وزیر زن این کشور به چشم می خورد.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 67
  • حجم فایل: 19مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها، پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت کالج، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی دانشگاه، دانشگاه زنان اوها، تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، تحلیل و بررسی دانشگاه زنان اوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا