پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه

تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا

کد محصول: p191–

دانشگاه Case Western Reserve در سه قسمت متفاوت اما نزدیک به هم در شهر اوهایو آمریکا گسترده شده است. زمین های این دانشگاه با وجود نزدیکی به یکدیگر، متاسفانه به هم اتصال ندارند و با توجه به قرار گیری این زمین ها به شکل مثلث، در صورت جانمایی کاربری های همگانی در هر یک از قسمت ها، متاسفانه این بخش از دو قسمت دیگر دور خواهد ماند و دانشجویان باید مسیر زیادی را هر روزه برای رسیدن به آن طی نمایند.

دانشگاه کیس وسترن رزرو یک موسسه خصوصی است که در تاسیس شده است 1826. دانشگاه کیس وسترن رزرو به خاطر دانشکده حقوق در سطح جهانی شناخته شده است. این پردیس 20 دقیقه از مرکز شهر کلیولند فاصله دارد، دانشجویان دسترسی آزاد به تعدادی از موزه ها در مرکز شهر مانند سالن راک اند رول مشاهیر و مرکز علوم دریاچه های بزرگ دارند.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا، پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت کالج، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی دانشگاه، دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، دانشگاه کیس وسترن رزرو، تحلیل و بررسی دانشگاه کیس وسترن رزرو آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا