پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مدرسه

تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا

کد محصول: p189–

دبستان جراردو مولینا در سال 2008 توسط جیانکارلو مازانتی در بوگوتای کلمبیا ساخته شد. این دبستان نیز همچون دیگر آثار مازانتی از توقعات و محدودیت های برنامه فیزیکی فراتر رفته است.

دبستان جرارد مولینا با ایفای نقشی تاثیرگذار در مقیاس شهری، به عنوان مرکزی برای برخوردهای روزانه شهروندان و استفاده از امکانات دبستان نظیر کتابخانه، تریا و فضای سبز به عنصری فعال و سازنده در بافت شهری تبدیل شده است، عنصری که نه تنها کودکان، بلکه تمامی ساکنین محله از وجود آن بهره برده و می توانند آزادانه از مرزهای نامشخص ساختمان عبور کنند. به همین دلیل است که پیرامون سایت دیواری وجود نداشته و تنها کمربندی از فضای سبز و راهروهای سرپوشیده مرز میان ساختمان و شهر را مشخص می نمایند. مازانتی -که آثار وی الگوهای مناسبی برای معماری مردم گرا محسوب می شوند- از معماری؛ به عنوان ابزاری برای ارتقا فرهنگ و تعاملات اجتماعی شهروندانی تنگ دست استفاده کرده است.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 19مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا، پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت کالج، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی دبستان، آثار مازانتی، دبستان جراردو مولینا، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا، معماری دیکانستراکشن، تحلیل و بررسی دبستان جراردو مولینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا