پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مدرسه

تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

کد محصول: p187–

کوپ هیمل بلاو (Coop Himmelblau) عنوان دفتری است که در سال 1968 توسط سه معمار اتریشی تاسیس گردید. این دفتر که به سرعت به مهمترین دفتر معماری اتریش و یکی از تاثیر گذارترین دفاتر معماری اروپا تبدیل گردید، در سال 1988 به همراه معمارانی همچون زاها حدید، پیتر آیزنمن و فرانک گری در نمایشگاه معروف به “معماران دیکانستراکتویست” در موزه هنرهای معاصر نیویورک شرکت نموده و این سبک جدید را رسمیت بخشید.

بدین ترتیب نقش “کوپ هیمل بلاو” در شکل گیری معماری دیکانستراکشن و شناساندن این سبک در اروپا به مراتب بیشتر از معمارانی چون “دانیل لیبسکیند” است که سالها بعد به این سبک نزدیک شدند. با این وجود این دفتر معماری از جنجال های تبلیغاتی به دور بوده و با عبور تمامی معماران حاضر در نمایشگاه 1988 از سبک معماری دیکانستراکشن، این دفتر همچنان زبان معماری خود را در جهت ارائه جلوه های جدیدی از این سبک در مقیاس طراحی شهری به کار برده است.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت کالج هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، عمران، معماری، فناوری معماری، طراحی دانشکده، دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، موزه هنرهای معاصر نیویورک، تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس، دیکانستراکشن، معماری دیکانستراکشن، تحلیل و بررسی دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا