پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مسجد

تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان

کد محصول: p188–

برود زینکی «لوئی کان» به خاطر الهامات فرهنگی و خلق مکانی با معماری مدرن مشهور است. ممکن است مثل بعضی از پروژه های دیگر در دنیا مشهور نباشد. اولین کلیسای واحد و کامل در راچستر، نیویورک که یکی از آثار گیرا و جذاب کان می باشد. با تکمیل تا حدودی بعد از موسسه سالک در سال 1976 در این ساختمان، جایگزین کلیسای قبلی که توسط ریچارد آبجون موسس AIA گردید که ملی شد. اولین کلیسای واحد که با طراحی مدرن و با ارزش های سنتی موحد که جامعه را ارتقاء می بخشد و درقلب هر کس ساختمان محراب را ترسیم می کند.

بروس کولمن موقعی که کان در ابتدا شروع به عضوگیری اعضای انجمن می کرد، پیشوای روحانی آرمان و دلایل منطقی کلیسای واحد و مستقل و مشارکتی علم و مذهب را توضیح می داد. این ملاقات ها موجب شد کان شروع به ترسیم یک تخته سیاه کند که علائمی از ادغام کلیسا با علم را نمایان کند.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت لوی کان، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، کلیسای موحد لویی کان، لویی کان، کلیسای موحد، کلیسا واحد، تحلیل و بررسی کلیسای موحد لویی کان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا