پاورپوینت تحلیلی و تئوری معماریپاورپوینت سبک شناسی معماریپاورپوینت نمونه موردی

آشنایی با سبک هنر و پیشه

کد محصول: p215–

با آشنایی با سبک هنر و پیشه به طور اختصاصی در ارسی با شما همراه هستیم؛ سبک هنر و پیشه یا همان Art & Crafts با تمرکز بر طبیعت و کارهای دستی، ظاهری طبیعی و به دور از تجمل دارد. متفاوت از سبک های طراحی آزاد و غیررسمی، سبک هنر و پیشه در یک چهارچوب مشخص و از پیش تعریف شده عمل می کند.

جنبش هنر و پیشه در سال های پیش از آغاز قرن بیستم و در مقابله با سبک طراحی دوره ویکتوریایی اتفاق افتاد. این جنبش مبلمان و اشیا دکوراتیو تولید کارخانه ها را که در آن زمان متداول بود، رد کرد و به دنبال زیبایی طبیعی و مبلمان و اشیا دست ساز سنتی بود. هنرمندانی همچون گوستاو استیکلی ( فردی که اصطلاح Craftsman را ابداع کرد که گاهی برای این سبک نیز از این اصطلاح استفاده می شود) و ویلیام موریس اولین اشخاصی بودند که این جنبش را پایه گذاری کردند و البته بسیاری از آثار فرانک لوید رایت از ویژگی های این سبک بهره می برد.

یک نکته ساده، بدون استفاده از چوب نمی توانید یک خانه به سبک هنر و پیشه داشته باشید. این نکته بی شک مهمترین نکته طراحی به این سبک بوده و عامل تاکیدکننده بر زیبایی طبیعی است که این رویکرد طراحی را شکل می دهد. بعلاوه هیچ وقت چوب های رنگ شده در یک فضای داخلی به سبک هنر و پیشه نخواهید دید، در عوض تمرکز اصلی بر روی پوشش هایی بر روی چوب است که هم آن را حفظ کرده و هم زیبایی اصیل و طبیعی آن را به نمایش بگذارد. چوب بلوط، متریال شاخص این سبک طراحی است اما از چوب های کاج و افرا و سایر گونه های بومی نیز استفاده می شود.

در این سبک معماری، چوب کاری های سبک هنر و پیشه فقط منحصر به استفاده از متریال نیست بلکه نمایش این متریال در فضایی که به سبک هنر و پیشه طراحی شده ، حائز اهمیت است. در سالن و نشیمن خانه ای که در تصویر زیر می بینبد، کاملا واضح اتصالات و جزئیات پانل کاری ها و پلکان ها به چشم می خورد. پوشش روی چوب نه تنها تنوع بافت طبیعی چوب را مخفی نکرده بلکه آن را بیشتر در معرض نمایش می گذارد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: آشنایی با سبک طراحی داخلی هنر و پیشه (Art & Crafts)
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 34
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

آشنایی با سبک طراحی داخلی هنر و پیشه، Art & Crafts، دانلود پاورپوینت آشنایی با سبک هنر و پیشه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت آشنایی با سبک هنر و پیشه، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت آشنایی با سبک هنر و پیشه، فرانک لوید رایت، پاورپوینت مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت سبک هنر و پیشه، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای مسکونی، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری، آشنایی با سبک هنر و پیشه، جنبش هنر و پیشه، آشنایی با سبک هنر و پیشه، سبک هنر و پیشه، Art & Crafts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا