پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه

بررسی و تحلیل دانشگاه یووسکوله فنلاند

کد محصول: p210–

کشور فنلاند دارای کیفیت بالایی در آموزش است . و مهاجرت تحصیلی به کشور فنلاند توصیه می شود بیش از 300 رشته تحصیلی در کشور فنلاند به زبان انگلیسی است .کشور فنلاند از نظر اقتصادی و سیاسی تقریبا با ثبات می باشد .دانشگاه ها ی کشور فنلاند از نظر علمی بسیار مطلوب هستند .وهزینه زندگی در این کشور مناسب است .این کشور می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت از طریق تحصیل باشد.

درپایان ماه مه 1951 (May 1951) موسسه یووسکوله فنلاند برای طراحی ساختمان جدید آموزشی، اقدام به برپایی مسابقه ای کرد که آلوار آلتو (Alvar Aalto) برنده میدان شد.

الگوی U شکل ساختمان با ایجاد یک فضای باز مرکزی همراه بود که به عنوان میدان ورزشی از آن استفاده می شد. ساخت و ساز کالج های آموزشی برای مدرسین نیز از سال 19533 و در کنار ردیفی از درختان کاج آغاز شد.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی و تحلیل دانشگاه یووسکوله فنلاند
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 12مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی و تحلیل دانشگاه یووسکوله فنلاند، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل دانشگاه یووسکوله فنلاند، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت دانشگاه یووسکوله فنلاند، خوابگاه دانشجویی، دانشگاه یووسکوله فنلاند، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دانشگاه یووسکوله، فنلاند، پاورپوینت کالج، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت دانشگاه یووسکوله، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان دانشگاه، خوابگاه، فضاهای شهری، سیرکولاسیون، بررسی و تحلیل دانشگاه یووسکوله فنلاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا