پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ویلا

تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت

کد محصول: p214–

با تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت در ارسی همراتون هستیم، خانه روبی که در فاصله سال های 1908 تا 1910 برای فردریک سی. روبی و خانواده اش طراحی و ساخته شده است جزء اولین آثار فرانک لوید رایت محسوب می شود. لوید رایت با طراحی این بنا که متاثر از منظر چمنزارهای مسطح و وسیع نیمه غربی آمریکا بوده است، یعنی در حقیقت جایی که خود او  در آنجا بزرگ شده بود، طراحی به سبک خانه های آمریکایی را مجددا احیا کرد. این رویکرد جدید او به سبک پرری (Prairie) مشهور است.

–اجرای طرح خانه روبی یکی از بزرگ‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین آثار اولیه رایت نبوغ رو به تکامل او را به اوج پختگی رسانید. خانه روبی همانند خانه‌های سبک پرایری ما قبل خود ساختمانی است عریض کم ارتفاع و افقی که نمایانگر لایه گذاری منسجم و کارآمدی می‌باشد که نمونه آن قبلاً مشاهده نشده است. –به نظر می‌رسد که رایت در طراحی این بنا تحت تأثیر آخرین دستاوردهای فناوری ماشینی روز بوده چراکه خانه رابی شباهت زیادی به هواپیما و کشتی‌های بخار اقیانوس پیمایی دارد که در زمان طراحی و ساخت این خانه بسیار شگفت آور بودند.

براساس گفته های رایت در رابطه با این بنا: ” یک دشت و مرغزار زیبایی خودش را دارد و این ما هستیم که باید این زیبایی را تشخیص داده و بر این زیبایی طبیعی و سکوت این فضا تاکید کنیم”. بنابراین او در رویکرد خود در طراحی این بناها از بام هایی با شیب های ملایم، ارتفاع کم برای طراحی بنا، خط آسمان ملایم، دودکش های سنگین و اگزجره و کنسول های وسیع، ایوان هایی در ارتفاع کم و دیوارهای جداکننده حیاط خصوصی  که در عین حال مانع دید نمی شدند، استفاده کرد که اکثر ویژگی ها ذکر شده را در خانه روبی می توان دید.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 45
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خانه روبی فرانک لوید رایت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت خانه روبی، فرانک لوید رایت، پاورپوینت مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه روبی، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای مسکونی، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری،  تحلیل و بررسی خانه روبی فرانک لوید رایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا