پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ویلا

تحلیل و بررسی ویلا شواب لوکوربوزیه

کد محصول: p211–

شارل ادوارد ژانره قبل از اینکه به لوکوربوزیه یا بزرگترین معمار مدرنیست قرن بیستم تبدیل شود، دوره ای کوتاه و نه چندان حرفه ای را به عنوان معمار محلی در شهر زادگاه خود یعنی لشودفوند سوئیس سپری کرد. او شش خانه، از جمله یکی برای والدینش در این شهر طراحی کرد که هیچ یک از این طرح ها اشاراتی از مدرنیسم با خود نداشتند، اما آخرین آنها یعنی ویلا شواب، نسبت به روند قبلی او قدری عجیب تر و اصیل تر به نظر می رسد؛ همچنین این خانه تنها طرحی بود که بعدها لوکوربوزیه به آن می بالید. هسته ترکیب بندی این خانه، یک مکعب مستطیل دو طبقه و به فرم مربع در پلان است که اگر ارتفاع زیرزمین را نیز محسوب کنیم به فرم مکعب نزدیک می شود.

ویلا شواب اگرچه مشهور ترین اثر لوکوربوزیه نیست، اما قطعا یکی از مهم ترین آن هاست. این ویلا نقطه‌ی آغاز راهی بود که به تدوین پنج اصل معماری مدرن ختم شد. او در دوران ابتدائی تحصیل به خوبی یاد گرفته بود که معماری را بر اساس نظام ریاضی انجام دهد و در طراحی ویلا شواب نیز برای ایجاد هماهنگی از این نظام استفاده کرده است.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی ویلا شواب لوکوربوزیه
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 38
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی ویلا شواب لوکوربوزیه، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا شواب لوکوربوزیه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت ویلا شواب لوکوربوزیه، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت ویلا شواب لوکوربوزیه، پاورپوینت مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت ویلا شواب، لوکوربوزیه، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای مسکونی، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ویلا شواب لوکوربوزیه، فضاهای شهری، فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی، تحلیل و بررسی ویلا شواب لوکوربوزیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا