پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع تجاری

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان قزوین و تیراژه تهران

کد محصول: p220–

هرشبکه ای که خرید و فروش کالاها و خدمات در آن انجام پذیرد بازار نامیده می شود. بازار نباید لزوماً وجود مادی داشته و فضای مشخصی را در بر گرفته باشد. به عنوان مثال بازار معاملات سهام در سطح جهانی بازاری است که عملیات آن صرفاً از طریق شبکه مخابرات بین المللی انجام می گیرد و در مجموع جای معینی ندارد. در اقتصاد سنتی ایران بازار معمولاً مکانی مسقف بوده که در آن صنف های مختلف در راسته های خاص خود به داد و ستد اشتغال داشته اند. بدین ترتیب بازار سنتی به دلیل مرکزیتی که در امور اقتصادی و تجاری داشت خود به خود به مرکز زندگی سیاسی نیز تبدیل می شد.

ایده طراحی تیراژه برگرفته از الگوی بازارها و فضای شهری در سنت معماری کشورمان (البته در قالبی نوین و امروزی) می باشد که در ان بسیاری از مناسبات اجتماعی و فرهنگی در درون اینگونه فضاها صورت می پذیرفت.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان قزوین و تیراژه تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 51
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان قزوین و تیراژه تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسیتحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان قزوین و تیراژه تهران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع تجاری، ایرانیان قزوین، تیراژه تهران، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع تجاری، پاورپوینت برج مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای تجاری، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان تجاری، فضاهای شهری، الگوی بازارها و فضای شهری، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری ایرانیان قزوین و تیراژه تهران، مجتمع تجاری ایرانیان قزوین، مجتمع تجاری تیراژه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا