پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی سازه و تاسیسات ساختمان

تحلیل و بررسی سیستم سازه ای فولادی سبک LSF

کد محصول: p231

با تحلیل و بررسی سیستم سازه ای فولادی سبک LSF در ارسی همراه شما هستیم؛ بر خلاف تصور، استفاده از این سیستم تنها به چند دهه اخیر محدود نمی‌شود و قدمت استفاده از این روش به ۱۰۰ سال پیش باز می‌گردد، دراوایل به قرن نوزدهم و درسال ۱۸۵۰ میلادی در انگلیس و امریکا در ساخت پل‌ها از قطعات فلزی جداره نازک استفاده شد و تا کنون نیز به مرور در صنعت هواپیما سازی، اتوموبیل و ساختمان سازی نیز کاربرد دارد.

یکی از مناسبترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین المان در سازه های فولادی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) می باشد. مقاطع فولادی جدار نازک، مقاطع فلزی سرد نورد شده ای می باشند که با استفاده از ورقهای فولادی نازک و با استفاده از روش  Roll Forming شکل دهی می شوند.

داشتن ضخامت یکنواخت در عرض مقاطع و استفاده از روش  Roll Forming برای ساخت آنهاست که باعث می گردد، تولید در حجم بسیار بالا و با کیفیت مناسب و یکنواخت انجام گیرد.مقاطع فولادی جدار نازک ، سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد.بخش های مختلف ساختمان را به راحتی می توان با این مقاطع مونتاژ نمود. این عوامل باعث می گردد که عملیات ساخت با این سیستم بسیار سریع باشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی سیستم سازه ای فولادی سبک LSF
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 24
  • حجم فایل: 12مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی سیستم سازه ای فولادی سبک LSF ، دانلود پاورپوینت سیستم سازه ای فولادی سبک LSF، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت بررسی معماری اکوتک، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت سیستم سازه ای فولادی سبک LSF ، پاورپوینت سازه های نو، پاورپوینت مصالح نوین، دانلود پاورپوینت سیستم سازه ای فولادی سبک LSF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا