پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ترمینال

بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور

کد محصول: p238–

این پروژه یک طرح پیشنهادی برای مسجد آیکونیک دبی است و در مسابقه ای که توسط Emaar در محل بندرگاه کریک دبی برگزار شده، ساخته می شود. توسعه‎ی عِمار( Emaar Development) میزبان یک مسابقه‎ی آزاد بین المللی طراحی برای طراحی مسجد نمادین(the Iconic Mosque) است که در قلب توسعه‎ی اسکله‎ی چند منظوره‎، نوین و جاه‎طلبانه‎ی بندرگاه دوبی-کریک(Dubai Creek Harbour) قرار دارد. این توسعه در سایتی بالغ بر ۵٫۶ میلیون متر مربع برنامه‎ریزی شده ‎است که پیش‎بینی می‎شود ۴۸۵۰۰ واحد مسکونی با جمعیت ۱۷۵۰۰۰ نفر را پس از تکمیل در خود جای دهد.

طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور یک معماری مذهبی با روحیات معنوی، عاطفی و روحی و روانی همراه است. به همین دلیل است که بشر همیشه جوهر نمادین را در چنین ساختارهایی گنجانیده است. احساس معنوی همیشه در نظر گرفته شده است با «حس عمودی” یا سقف های بلند از نظر ساختار و یا قرار دادن معابد بر فراز کوه که احساس هیبت و تحسین را نیز بر می انگیزد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت طراحی مسجد، رویکرد معماری معنوی، مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت طراحی مسجد بندر کریک دبی، پاورپوینت طراحی مسجد، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای معنوی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری شهری، فضاهای شهری، معماری مسجد، معماری پایدار، بررسی طراحی مسجد بندر کریک دبی با ماهیت معنوی نور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا