پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ترمینال

تحلیل و بررسی پاویون بندر مارسی نورمن فاستر

کد محصول: p236–

مارسی مرکز تجارت مهم امپراطوری فرانسه بود. این شهر ۲۶۰۰ سال قبل تاسیس شده است. مارسی قدیمی‌ترین شهر فرانسه با جمعیت ۱/۷ میلیونی است. شهر مارسی با دریای مدیترانه تعریف شده است. بندر قدیمی آن، خط زندگی این شهر و منبع تکرار آن است. هزاران نفر با تعداد بی‌شمار کشتی‌هایی که اینجا لنگر انداخته‌اند، به اروپا رسیدند. کشتی‌های تجاری، کالاهای خارجی و سرمایه و ملوان‌های گرسنه‌ای که نیاز به سیر شدن داشتند را به این شهر آوردند.

در مارسی، فرانسه، مسئولان حوزه راه و شهرسازی به گروه نورمن فاستر و شرکا پیوستند تا تکمیل پاویون بندر Vieux را در ماهی که این بندر به عنوان میراث فرهنگی شهر مارسی توسط یونسکو معرفی گردید، جشن بگیرند. این بنای متمایز با ویژگی های مینیمالیستی اما در عین حال تاثیرگذار سرپناهی برای برگزاری اجتماعات در جبهه شرقی بندر ایجاد کرده است. با شش ستون باریک که پروفیل بسیار نازک سقف را نگه می دارند، کانوپی ۴۶ در ۲۲ متری صیقلی از جنس فولاد ضد زنگ، حرکات در محیط اطراف را بازتاب داده، منظره ای تماشایی خلق می کند که رهگذران را به خود جلب می نماید.

–

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پاویون بندر مارسی نورمن فاستر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 14
  • حجم فایل: 1مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی پاویون بندر مارسی نورمن فاستر، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پاویون بندر مارسی نورمن فاستر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت پاویون بندر مارسی نورمن فاستر، پاویون بندر مارسی نورمن فاستر، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بندر مارسی نورمن فاستر، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت نورمن فاستر، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای تجاری، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری شهری، فضاهای شهری، تحلیل و بررسی پاویون بندر مارسی نورمن فاستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا