پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خانه های قدیمی

تحلیل و بررسی خانه آل یاسین

کد محصول: p259

در این پاورپوینت به بررسی خانه آل یاسین به عنوان یک نمونه خانه ایرانی در معماری ایرانی پرداخته ایم.و با بررسی پلان ها و تصاویر این پروژه،به طور کامل آن را معرفی نموده ایم. در كنار در ورودي خانه دو سكو وجود دارد كه نام آن «شيخ نشين» يا «پير نشين» است. پس از گذشتن از مدخل خانه كه هشتي ورودي نام دارد به فضايي سر پوشيده با اتاق هايي در پيرامون و دو طبقه مي رسيم كه در وسط آن حوض آبي وجود دارد. كل اين قسمت از ساختمان به بيروني مشهور است. بيروني خانه مخصوص مراجعات روزمره، پذيرايي از مهمان ها و اقامت مسافرين بوده است. به خود اين فضا، خوضخانه مي گويند.

همچنین نحوه ی شکل گیری خانه ایرانی و الگوهای فضایی آن را در این نمونه موردی به تفصیل بیان کرده ایم.خانه آل یاسین در خیابان امام خمینی، کوچه کریم زاده شهر کاشان استان اصفهان قرار گرفته است. این خانه به دستور محمد علیشاه قاجار برای یکی از مرشدهای او به نام محمد پشت مشهدی ساخته شده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه آل یاسین به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خانه آل یاسین به همراه پلان و تصاویر، نمونه موردی خانه ایرانی، نمونه موردی خانه در معماری اسلامی، پلان خانه ایرانی، برنامه فیزیکی خانه ایرانی، پاور پوینت خانه ایرانی، پاورپوینت بررسی خانه آل یاسین، خانه آل یاسین به همراه پلان و تصاویر، خانه آل یاسین، خانه آل یاسین به همراه پلان و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا