پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید

کد محصول: p255–

در تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید در ارسی همراه شما هستیم، اثر زاها حدید یک فرودگاه جدید می باشد که در منطقه داکسینگ و در 46 کیلومتری جنوب مرکز شهر (20 دقیقه با قطار سریع السیر) واقع شده است. šبا هدف کاهش ازدحام در فرودگاه های موجود پایتخت، پکن داکسینگ، یک قطب حمل و نقل مهم برای این منطقه خواهد بود.

šتقاضا برای مسافرت های بین المللی در این فرودگاه به سرعت در حال افزایش است و این فضا به طور کامل با شبکه توسعه حمل و نقل کشور متحد شده است. šدر ابتدا با خدمت رسانی به 45 میلیون مسافر در سال، پکن داکسینگ تا سال 2025، 72 میلیون مسافر را در خود جای خواهد داد و برای توسعه بیشتر برای خدمت رسانی  سالانه به 100 میلیون مسافر و 4 میلیون تن بار برنامه ریزی شده است.

šپایانه مسافری 700 هزارمترمربعی پکن داکسینگ شامل یک مرکز حمل و نقل زمینی 80 هزار مترمربعی است که با ارائه ارتباط مستقیم با پکن، شبکه ریلی پرسرعت و خدمات قطار محلی یک کاتالیزور برای توسعه اقتصادی در تیانجین و استان هِبی فراهم می کند.

šطراحی شعاعی فشرده این ترمینال اجازه می دهد تا حداکثر تعداد هواپیما به طور مستقیم در ترمینال و با حداقل فاصله از مرکز ساختمان پارک شود و راحتی فوق العاده ای برای مسافران و انعطاف پذیری مضاعفی در فعالیت ها فراهم کند. 79 گِیت با پل های هوایی به طور مستقیم به ترمینال متصل می شوند و می توانند به سرعت و به طورهمزمان مسافران شش هواپیمای پر A380 را پشتیبانی کنند.

šپنج ایستگاه هواپیمایی مستقیماً از محوطه اصلی مرکزی ترمینال که کلیه خدمات و امکانات رفاهی مسافران در آن قرار دارند، منشعب می شوند و به مسافران این امکان را می دهند که مسافت های نسبتاً کوتاه را در طول فرودگاه بدون نیاز به قطارهای شاتل اتوماتیک طی کنند. در نتیجه، طراحی فشرده این ترمینال فواصل بین فضای check-in و گِیت و همچنین اتصالات بین گِیت ها برای انتقال مسافران را به حداقل می رساند. این پیکربندی شعاعی، تضمین می کند که دورترین گِیت شبانه روزی در کمتر از 8 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 52
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ، زاها حدید، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت فرودگاه بین المللی، پکن داکسینگ، زاها حدید، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فرودگاهی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری شهری، تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید، šفرودگاه بین المللی پکن داکسینگ، پکن داکسینگ، تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ زاها حدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا