پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خانه های قدیمی

معرفی و بررسی سام سنتر

کد محصول: p258–

تهران شهر مجتمع‌های تجاری بزرگ و کوچکی است که قرار است تا سال‌های آینده جای مغازه‌ها و فروشگاه‌های خطی را بگیرند. وجود مجتمع‌های تجاری در کلان‌شهرهای شلوغ و پر ترافیکی مانند تهران، باعث کاهش حجم ترافیک می‌شود. علاوه بر این برندهای معتبر و مشهور ترجیح می‌دهند در مجتمع‌های تجاری مستقر شوند. به همین دلیل در مناطق شمالی شهر تهران روز به روز به تعداد مجموعه‌های تجاری افزوده می‌شود. در این مناطق عمدتا مجتمع‌هایی ساخته می‌شود، که گاه بسیار لوکس، متفاوت و خاص هستند و برندهای لوکس را در خود جای می‌دهند.

مجتمع تجاری «سام سنتر»، با معماری لوکس و منحصر به فرد، با هدف گرد هم آوردن برند‌های به نام و معتبر، تاسیس شده. این مجتمع با رویکرد «اصالت و کیفیت در ایجاد سبک جدید برای زندکی و پوشش هر فرد» فعالیت خودش رو آغاز کرد. سام‌سنتر به دلیل موقعیت قرارگیری و وجود فروشگاه‌های خاص و رستوران‌هایی با سبک‌های غذایی متفاوت، توجه مخاطبان بسیاری رو جلب کرد و محل رفت و آمد خیلی از آدم‌ها شد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معرفی و بررسی سام سنتر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

معرفی و بررسی سام سنتر، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سام سنتر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری سام سنتر، مجتمع تجاری حریر مشهد، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع تجاری، پاورپوینت مجتمع تجاری پارس مال، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای تجاری، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان تجاری، فضاهای شهری، سام سنتر، مرکز خرید سام، معرفی و بررسی سام سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا