پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مدرسه

تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور

کد محصول: p274–

تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور در ارسی همراه شما هستیم؛ مدرسه نانیانگ در حومه غربی سنگاپور واقع شده است. وسعت این سایت حدود 200 هکتار است.دانشگاه هنر شگفت‌انگیز در سنگاپور توسط معمار مشهور ژاپنی کنزو تانگه و همکاری مشاوران CPG در سال ۱۹۹۳ طراحی شده است. در مرکز این سایت منطقه ای دره مانند وجود دارد که در طرح تانگه به عنوان فضای سبز و ریه تنفسی دانشگاه در نظر گرفته شده بود. همین نقل قول از هونگ بی لاک _ رئیس CPG _ کافی است که نشان دهد چقدر برای طراحان مدرسه هنر مهم بوده هویت سبز و فلسفه محیطی ریه تنفسی دانشگاه حفظ شود.پروژه باید به گو نه ای طراحی میشد که با محیط اطراف درآمیزد و به شکلی در محیط حل شده و تا جای ممکن دیده نشود.

سقف های منحنی با چمن متراکم پوشانده شده اند. این کمان در عین اینکه کارکرد زیباشناسانه دارد و مانند مجسمه ای متواضع در لندسکیپ منطقه خوش نشسته است اعتبار زیست محیطی ساختمان را هم بالا برده اند و با توجه  به شرایط اقلیمی منطقه و آب و هوای گرم و مرطوب کارکرد موثری در تنظیم شرایط محیطی داخل ساختمان داشته است.

این دانشکده سبز باعث خلاقیتی الهام بخش برای طراحی‌های از این جنس شده است. به‌عنوان مثال ساختمان کتابخانه‌ای در هلند نیز نمونه‌ای از طراحی این نوع سقف است. اما ساختمان دانشگاه هنر در نوع خود نمونه‌ای خاص و بی‌نظیر به شمار می‌آید.

طراح هنرمند این دانشگاه، فناوری‌های نوین و نما‌‌سازی را با بهره‌گیری از خلاقیت طوری خلق کرده است که هر بیننده‌ای را متحیر می‌سازد. سقف این دانشگاه هنر، پوشیده از گیاه است. و ظاهر آن نشان دهنده‌ی محلی برای کسب هنر است. دانشجویان با الهام از طبیعت ایده‌ها و مفاهیم هنری و معماری را به دنبال خود می‌کشانند. چه بسا این محیط در همه‌ی دانشگاه‌ها با این کیفیت و کالبد فراهم نیست اما در اینجا بستری فراهم شده تا دانشجویان ایده پرداز و خلاق پرورش یابند.

نمای شیشه‌ای ساختمان و پوشش گیاهی سقف مدرسه هنر، شاهکار برجسته‌ای را پدید آورده است که از گرما و حرارت خورشید کاسته و اجازه عبور نور و حرارت به فضاهای طبیعی را فراهم می‌سازد. آبیاری و آب باران درعایق بندی این بام وسیع خللی وارد نمی‌کند بلکه باعث طراوت و سرزندگی بیشتر این فضای همگن با طبیعت می‌شود و برخی آن را ریه تنفسی شهر می‌نامند.

فضای سقف برای برگزاری تجمع‌های خصوصی و غیر رسمی استفاده می‌شود که این فضا شـور و هیجانی وصف‌ناشدنی را در انسان ایجاد می‌کند. پوشش عایق کاری در پشـت بام‌ها علاوه بر خنک کردن محیط اطراف، آبیاری چمن‌ها و گیاهان را آسان و بدون مشکل نموده است.ترکیب چمن‌ها با گیاهان محلی، تنوعی زیبا را به‌وجود آورده اسـت. کف‌های سیمانی و ماسه‌ای در قسمتی از زمین و استفاده از نرده‌های چوبی و بی‌رنگ فضای داخلی را در شکل و رنگ بسیارمتنوع نموده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 25
  • حجم فایل: 9مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی دانشکده هنر سنگاپور، پاورپوینت دانشکده هنر و معماری، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت دانشکده هنر، معماری، طراحی دانشکده، دانشکده هنر و تاریخ، تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور، مدرسه هنر سنگاپور، تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور، طراحی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ، تحلیل و بررسی مدرسه هنر سنگاپور، مدرسه هنر سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا