پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی

کد محصول: p288

با تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ بدنه برج مانند یک شبکه فضایی که حالتی رقصنده دارد طراحی شده و متناسب با بررسی وضعیت جغرافیایی، تشخیص موقعیت، بار ساختمان است. پوشش این شبکه به گونه ایست که بازی نور و سایه را به وجود می آورد. در واقع این پوشش شبکه ای ترکیبی میان سازه و نمای ساختمان است.

پارامترهای برنامه ریزی و طراحی؛ شبکه ای از شغل ها، سیستمی مدولار برای اتاق های هتل و آپارتمان های مسکونی را در بر می گیرد. این شبکه، تشکیل دهنده توپولوژی ساختمان و سازه آن، سیستم لوله در لوله، سیستم پارتیشنی (فضاهایی با کاربری قابل تعویض) و چشم اندازی انعطاف پذیر و مناسب شرایط مردم است و توانایی همگون سازی تغییرات در زمان های کوتاه مدت و بلند مدت را دارد. این الگو عناصر سازه ای را به خوبی پشتیبانی می کند و نماهای بسیار جذاب و زیبا در سرتاسر برج بوجود آورده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 22
  • حجم فایل: 9مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی، نمونه موردی برج چندمنظوره، پاورپوینت تحلیل برج چندمنظوره، برنامه فیزیکی برج چندمنظوره، برج چندمنظوره، پاورپوینت تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی به همراه پلان و تصاویر، تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی، نمونه موردی برج چندمنظوره، پاورپوینت تحلیل برج چندمنظوره، برنامه فیزیکی برج چندمنظوره، برج چندمنظوره، پاورپوینت تحلیل و بررسی آسمانخراش آفتابی به همراه پلان و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا