پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری

کد محصول: p301

سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) ساز و کاری جهت ذخیره ، مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات جغرافیایی مهیا می سازد و جهت کار همزمان با اطلاعاتی که وابستگی مکانی (جغرافیایی) و توصیفی دارند، طراحی شده است.

تعریف بالا یک تعریف کلی, با متغیرهای فراوان جهت این سیستم میباشد که شاید درک این سیستم را کمی سخت نماید, در زیر سعی میشود با مثالهایی, تعریفی ساده تر از این سیستم بسیار پرکاربرد نمود.

قرائت واژه ساماندهی در زمینة مداخلات شهری دارای تفاسیر متفاوت و گاه متناقض است. از این رو کاربرد این واژه در عناوین طرحهای شهری با برداشتهای متفاوتی، در حوزه نظری و اجرایی همراه شده است. کاربرد وسیع واژه ساماندهی در عناوین طرحهای شهری از یک سو و قلمداد شدن این واژه به عنوان واژه ای تخصصی از سوی دیگر، ضرورت تبیین قرائت صحیح از این واژه را مشخص میکند. در همین راستا مقاله حاضر حوزه واژگان، اصطلاحات و تعاریف تخصصی و حوزه تجارب موجود در این زمینه را مورد ارزیابی قرار داده است.
واژگان، اصطلاحات تخصصی و تعاریف آنها، نقشی مبنایی در انتقال مفاهیم، پیشبرد و گسترش علوم دارد. در زبان فارسی، واژه “ساماندهی”، دارای تعریف مشخصی در زمینه مداخلات شهری نیست. با ارزیابی زبانهای مطرح غیر بومی (انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی) در زمینه مذکور، معادل واژه “ساماندهی” تنها در زبان فرانسه موجود است. با وجود واژه معادل در زبان فرانسه، تجربیات مداخلات شهری این کشور نیز، عملاً با برداشت¬های متفاوت و گاه متناقض همراه شده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 34
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری، نمونه موردی تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری، تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری، مداخلات شهری، طرحهای شهری، سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، ساماندهی شهری، تحلیل و بررسی GIF و ساماندهی شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا