پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه

کد محصول: p306

در دنیای امروز که هر روزه به سرعت زندگی افزوده می شود حل مسائل مربوط حمل و نقل سریع و بی دغدغه را می توان کانون توجه همه اشخاص مرتبط با این سرعت دانست. حال فرودگاهها که نقش اساسی در همه ابعاد حمل و نقل دارند وظایف سنگینی را بر دوش دارند تا بتوانند به بهترین نحوه کالاها و اشخاص را در پرتو حضور هواپیما به مقاصد مورد نظر برساند. مسافر، فرودگاه و هواپیما هر سه نیازمند یکدیگرند تا بتوانند چرخه ای مطلوب که رسیدن به هدف نهایی یعنی حمل و نقل ایمن و سریع است دست یابند. جایگاه و نقش حمل و نقل در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی در جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست و فرودگاه در کنار مابقی پایانه ها از حساس ترین بازیگر این نقش هستند.

طراحی و معماری فرودگاه، به واسطه نظم ارتقا یافته طراحی پلان شناخته می شود. سیرکولاسیون و عملکرد دقیق بین عرصه های فرودگاه از لازمه های ضروری چنین کاربری می باشد. اما شاخص ترین عواملی که طراحی فرودگاه را برجسته می کند، شخصیت، حس درونی، امکانات، ظرفیت و خدمات دهی است که در تسهیل عملکرد این کاربری نقش ایفا می کند. بهترین فرودگاه ها تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی از سفر را برای اشخاص ایجاد می کنند و می بایست از عامل دعوت کنندگی منحصربه فردی برخوردار باشند.

پایانه های حمل و نقل هوایی می توانند محیط های مختلفی را ارائه دهند، و فضاهای زیادی برای مشتری جهت کشف و تجربه را خلق نمایند. طراحی یک فرودگاه شاخص دارای ریشه های بومی-منطقه ای است و به واسطه کانسپت های بصری که با تاثیرپذیری از منطقه یا محل ساخت آن تاثیر پذیرفته قابل شناسایی خواهد بود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه به همراه نمونه موردی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه، نمونه موردی فرودگاه، پلان اداری فرودگاه، پاورپوینت تحلیل ساختمان فرودگاه، تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه، طراحی و معماری فرودگاه، پایانه های حمل و نقل هوایی، تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه به همراه نمونه موردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا