پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی استادیوم

تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی نورمن فاستر

کد محصول: p324

با تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی نورمن فاستر در ارسی همراه شما هستیم؛ یکی دیگر از شاهکارهای نورمن فاستر، یکی از برترین معماران جهان، طراحی معماری استادیوم ومبلی می باشد. این استادیوم در سال 1996 توسط تیم معماری نورمن فاستر شروع به طراحی گردید. استادیوم ومبلی لندن بزرگ ترین ورزشگاهی است که محل تماشاچیان ان به طور کامل توسط سقف سازه ای تک دهانه ی قوسی شکلی پوشانده شده است. قوس ورزشگاه دارای یک دهانه ی ۳۱۵ متری است که آن را به یک نماد شهری بدل کرده و از تمام نقاط شهر قابل مشاهده است.

بزرگترین چالش برسرراه نورمن فاستر طراحی ورزشگاه ۹۰۰۰۰ نفری بود که فضاهای داخلی آن بدون ستون بوده و در عین حال سقف آن قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد. قوس ورزشگاه در قطعات کوچک وبرروی زمین مسطح ساخته و پس از اتمام اتصال آنها به یکدیگر و شکل گیری قوس سازه تحت زاویه ی ۲۲ درجه بلند شده و در جای خود محکم گردیده است.

استادیوم ومبلی جدید در تاریخ ۱۹ ماه مه ۲۰۰۷ با بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد افتتاح شد که آن بازی با نتیجه‌ی ۱ بر صفر به سود باشگاه لندنی به پایان رسید و چلسی اولین تیمی بود که در استادیوم جدید یک کاپ قهرمانی را بالای سر برد. البته پیش از این بازی‌های دیگری مثل بازی بین تیم‌ها ملی زیر ۲۱ سال انگلستان و ایتالیا در این استادیوم برگزار شده بود اما این بازی‌ها حکم افتتاحیه رسمی برای ومبلی جدید نداشتند.

این استادیوم که محل برگزاری فینال فوتبال المپیک 2012 بود به گونه ای طراحی شده است که برای این ورزش ایده آل است. هندسه و طبقات نشیمن تند و تیز آن اطمینان حاصل می کند که هر کس بازی را بدون مانع تماشا کند.
برای بازسازی فضای صمیمی و “غرش ومبلی” متمایزی که استادیوم قدیمی برای آن مشهور بود ، صندلی ها تا آنجا که ممکن است به زمین نزدیک شده اند.
با این حال ، این ساختمان همچنین با آگاهی از آینده ، با قابلیت سازگاری برای میزبانی از رویدادهای مختلف از جمله مسابقات بین المللی دو و میدانی تا حد استاندارد المپیک تجهیز شده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات:27
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی، نمونه موردی استادیوم، پلان استادیوم، برنامه فیزیکی استادیوم، پاورپوینت تحلیل استادیوم، تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی، پاورپوینت طراحی استادیوم، تحلیل و بررسی استادیوم ومبلی نورمن فاستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا