پاورپوینت نمونه موردی

بررسی سیستم کوبیاکس

کد محصول: p329

مطالعات در زمینه سبک سازی و حذف بتن ناکارآمد از سال ۱۹۸۵ در دانشگاه های آلمان و مجموعه شرکت های گروه فناوری های کوبیاکس درسال ۱۹۹۷ با همراهی مهندسین و متخصصینی از سوئیس و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایه ریزی و تآسیس شده است و اکنون تبدیل به یک مجموعه متخصص در مورد اسلب های تخت سبک با بتن مسلح شده است.

šایجاد حفره‌های مهندسی شده توسط گوی‌هایِ پلاستیکی توخالی در دل سقف‌های بتونی که به اصطلاح «سقف کوبیاکس» نامیده می‌شود، فرصتی عظیم برای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و تأثیرات محیطی زیستی عالی، بدون آسیب زدن به عملکرد کلی سازه است. šفناوری سقف کوبیاکس طی چند دهه اخیر  در درجه اول برای کاهش وزن ساختمان‌ها معرفی شده بود و اکنون از نظر مقاومتی کاملاً قابل مقایسه با سقف‌های سنتی دال بتنی است. درهمین راستا، برخورداری از ایده‌های نوین ساختمان‌سازی همانند سقف کوبیاکس، این نگرش را در آدمی ایجاد می‌کند که بتوان با احترام بیشتر به محیط زیست به پیشبرد برنامه‌های شهرسازی در راستای توسعه پایدار کمک کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی سیستم کوبیاکس به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 4 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی سیستم کوبیاکس، نمونه موردی سیستم کوبیاکس، بررسی سیستم کوبیاکس، استاندارد طراحی سیستم کوبیاکس، ببررسی سیستم کوبیاکس، سقف کوبیاکس، دانلود پاورپوینت کوبیاکس، بررسی سیستم کوبیاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا