پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد کتابخانه

پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب

کد محصول: CAD39–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع باغ کتاب در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی کافه کتاب با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات در 5 طبقه، پلان ها، نماها، برش ها، سایت پلان می باشد. این پروژه که شامل فایل دو بعدی باغ کتاب و همچنین پوستری زیبا و حرفه ای می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب، در قرن حاضر که همه فضاها به سمت مینیمال شدن و سادگی پیش می رود به طوری که انسان تبدیل به ماشینی متحرک شده طراحی فضاهای فرهنگی با رویکرد تفریحی می تواند مشکلات بسیاری از روش زندگی این دوره حل  کند. برای دانستن و خواندن نیاز به اشتیاق و جذب و فضایی صمیمی با دارا بودن تمام شاخصه های یک کتابخانه است که این مهم در طرح باغ کتاب بدست خواهد رسید.

 

پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب در Or30.net، برنامه ریزی برای افزایش مطالعه در اوقات فراغت، یکی از ضرورت های جامعه ماست. اسکارپیت، مناسب ترین زمان های مطالعه را در اوقات زیر می داند: لحظات خالی از دست رفتنی (مانند زمانهای صرف شده در آمد و شد، تغذیه و صرف غذا، و استراحت در محیط کار)؛ اوقات فراغت (که عمدتا زمان قبل از خواب را در بر دارد)؛ و زمان های غیرفعال (مانند جمعه ها، تعطیلات، ایام بیماری، و بازنشستگی).

 

در جامعه ما، اکنون در این زمان ها، به دلایل متعدد، کمتر امکان مطالعه وجود دارد، حال آنکه با سیاست گذاری مناسب و شناخت علل عدم اقبال به مطالعه در هر یک از این مقاطع، می توان به افزایش سطح کتابخوانی در جامعه کمک کرد.

 

مهم ترین نکته در طراحی اولیه ی کافه کتاب باید مورد توجه قرار گیرد، آرامش و سکوت محیط مطبوع است که به استقرار آن در مجموعه(مکان مناسب) و هم به مصالح به کار رفته(آکوستیک) در آن مربوط می شود. از دیگر نکات قابل ذکر در طراحی کافه کتاب، در نظر گرفتن حداکثر انعطاف در بخش های مختلف است که در این مورد از پارتیشن های جدا کننده و سایر امکانات که قابلیت جابه جایی باشند توصیه می شوند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی به همراه شیت طرح، DWG
  • حجم فایل: 14مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه باغ کتاب، طرح معماری باغ کتاب، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد کتابخانه، پروژه نمونه اتوکد کتابخانه، فایل اتوکد باغ کتاب، پروژه طرح معماری اتوکدی باغ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا