پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد بیمارستان و درمانگاه

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان

کد محصول: CAD09–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع بیمارستان کودکان در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی بیمارستان کودکان با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات، نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان، لازم به ذکر است که این پلان ها، مربوط به پروژه رویت همین طرح است و امکان خرید و دانلود فایل رویت پروژه با فرمت RVT در سایت امکان پذیر می باشد. برای دانشجویان رشته معماری و کسانی که به دنبال یک پلان کامل از یک بیمارستان کودکان هستند، از انجایی که تمام این پلان به زبان فارسی است، می توانید جانمایی فضاهای بیمارستان در طبقات مختلف را به خوبی ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان در Or30.net، طراحی بيمارستان با توجه به شرايط اقليمي و نيازهاي بهداشتي و درماني مناطق مختلف هر كشور متفاوت است. در اكثر كشورها با توجه به عوامل مختلف جمعيتي ( تراكم و پراكندگي)، اقليمي، فرهنگي، اجتماعي، انواع مصالح ساختماني موجود و حداقل استانداردهاي را تعيين و رعايت مي گردد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی،  RVT، DWG
  • حجم فایل: 15مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری بیمارستان کودکان، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد بیمارستان، پروژه نمونه اتوکد بیمارستان، فایل اتوکد بیمارستان کودکان، پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا