پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد هتل و اقامتگاه

پروژه طرح معماری اتوکدی هتل 003

کد محصول: CAD37–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع هتل 003 در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی هتل با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات، 4 نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

در پروژه طرح معماری اتوکدی هتل 003، لازم به ذکر است که طرح مورد نظر همراه با پوستر برای شما آماده گردیده است. طراحی هتل از جمله موضوعاتی است که در طراحی معماری 3 مورد توجه اساتید و دانشجویان قرار می گیرد. طراحی هتل با وجود ریز فضاهای متعدد، همواره جزء طراحی های دشوار تلقی می گردد که نیازمند صرف زمان طولانی است. برای دانشجویان رشته معماری و کسانی که به دنبال یک پلان کامل از یک هتل هستند، می توانید جانمایی فضاهای هتل در طبقات مختلف را به خوبی ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

 پروژه طرح معماری اتوکدی هتل 003 در Or30.net، هتل از آن دسته مباحثی محسوب می شود که بیشتر به عملکرد بنا توجه دارد تا به فرم آن. با این وجود نمی توان از فرم به عنوان یکی از مهمترین عناصر جذب مخاطب فارغ شد. هتل ها از نظر کیفی به چند دسته ی عمده تقسیم می شوند. که در زبان عام از آنها به تعداد ستاره تعبیر می شود. یکی از ایده های مورد استفاده در هتل می تواند تفکیک فضاهای سرویس دهنده و سرویس شونده باشد.

هتل از واژه ی فرانسوی Hotel گرفته شده است که خود برگرفته از hote به معنای میزبان است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند.معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر، زائرسرا و مسافر خانه، که صرف نظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند.

تاریخچه ی ساخت هتل ها به سالن های خیلی دور برمی گردد. در حالی که متل ها با توسعه ی سفرهای جاده ای در اوایل دهه ی 1900 شکل گرفتند. متل Mo-tel مخفف دو کلمه ی Motorist به معنای راننده و هتل Hotel است و در واقع از ترکیب کسانی که با این سبک سفر می کنند و باید در جایی اقامت کنند، می باشد. نقطه ی مشترکی که تمامی هتل ها به اتفاق یکدیگر دارند این است که اتاق هایی است که ورودی آن ها داخل ساختمان قرار گرفته و کل ساختمان نیز یک یا چند ورودی بیشتر ندارد.

در هتل ها انواع امکانات در اختیار مهمانان و مراجعان به صراحت قرار می گیرد. در هتل ها معمولا استخرهایی در فضای داخلی و در گاهی از اوقات در خارج از ساختمان، جکوزی، باشگاه بدنسازی، اتاق های تفریح و بازی، خشک شویی داخل ساختمان، خدمات داخل اتاق، اتاق های پذیرایی و گردهمایی و مراکز تجاری از معمول ترین امکانات هتل ها هستند.

 

هتل به مفهوم یک مجتمع خدماتی با هدف کسب درآمد و سود پدیده تکوین یافته ای است که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد،از انقلاب صنعتی تا به امروز دست کم چهار رویداد به رونق صنعت توریسم و هتل سازی و هتل داری کمک کرده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی هتل 003
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی به همراه شیت طرح، RVT، DWG
  • حجم فایل: 19مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی هتل ایرانی، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی هتل، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری هتل، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد هتل، پروژه نمونه اتوکد هتل، فایل اتوکد هتل، پروژه طرح معماری اتوکدی هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا