پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد بیمارستان و درمانگاه

پروژه طرح معماری اتوکدی پلی کلینیک

کد محصول: CAD30–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع پلی کلینیک در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی پلی کلینیک با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات در 3 طبقه، نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

   پروژه طرح معماری اتوکدی  پلی کلینیک، پلی کلینیک مطبی است که دارای درمانگاه های مختلف است و در صورت لزوم امراض مختلف را در آن جا مورد مداوا قرار می دهند. لازم به ذکر است که این پلان ها، مربوط به پروژه رویت همین طرح است و امکان خرید و دانلود فایل رویت پروژه با فرمت RVT در سایت امکان پذیر می باشد. برای دانشجویان رشته معماری و کسانی که به دنبال یک پلان کامل از یک درمانگاه یا کلینیک پزشکی هستند، از انجایی که تمام این پلان به زبان فارسی است، می توانید جانمایی فضاهای پزشکی در طبقات مختلف را به خوبی ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

 پروژه طرح معماری اتوکدی اتوکدی در Or30.net، طراحی درمانگاه یا کلینیک پزشکی با توجه به شرايط اقليمی و نيازهاي بهداشتي و درماني مناطق مختلف هر كشور متفاوت است. در اكثر كشورها با توجه به عوامل مختلف جمعيتی ( تراكم و پراكندگی)، اقليمی، فرهنگی، اجتماعی، انواع مصالح ساختمانی موجود و حداقل استانداردهای را تعيين و رعايت می گردد.

پلی کلینیک طبق تعریف آیین‌نامه در درمانگاه‌ها و پلی کلینیک مصوب سال ۱۳۳۴، موسسه‌ای است که در آن چند بخش برای بیماری‌های مختلف دایر می‌باشد.

شرایط پلی کلینیک:

  • مدیر مسئول پلی کلینیک پزشکی است که تقاضای تأسیس آن را نموده و پروانه به نام او صادر شده است.
  • برای هر یک از بخش‌ها باید یک نفر پزشک مسئول معرفی شود.
  • کارمندان فنی باید واجد صلاحیت بوده و شرایطی را که مورد کارمندان فنی بیمارستان مقرر است دارا باشند.
  • برای هر بخش حداقل یک اتاق باید وجود داشته باشد. هر پلی کلینیک باید دارای یک اتاق انتظار با وسعت کافی برای بیماران بوده و همچنین دارای یک اتاق مخصوص برای اتاق انتظار بیماران مبتلا به بیماری‌های واگیردار باشد.
  • کف اتاق‌ها و راهروها باید با کاشی سمنتی یا لینولئوم پوشیده باشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی پلی کلینیک
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی، RVT، DWG
  • حجم فایل: 10مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی پلی کلینیک، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی پلی کلینیک، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد درمانگاه، پروژه نمونه اتوکد درمانگاه، فایل اتوکد کلینیک، پروژه پروژه طرح معماری اتوکدی پلی کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا