پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد کتابخانه

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004

کد محصول: CAD43–

فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع کتابخانه 004 در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری صرفا دو بعدی پروژه اتوکدی کتابخانه با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات، نماها، برش ها، سایت پلان می باشد.لازم به ذکر است که طرح کتابخانه به همراه فایل رویت و شیت ارائه گردیده است.

  پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004 در Or30.net، برنامه ریزی برای افزایش مطالعه در اوقات فراغت، یکی از ضرورت های جامعه ماست. در جامعه ما اکنون در این زمان ها، به دلایل متعدد، کمتر امکان مطالعه وجود دارد، حال آنکه با سیاست گذاری مناسب و شناخت علل عدم اقبال به مطالعه در هر یک از این مقاطع، می توان به افزایش سطح کتابخوانی در جامعه کمک کرد.

  پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004، دور بودن سایر کتابخانه های شهر به این محله و کم بودن آنها و عدم پوشش مناسب شهر یکی دیگر ازدلایل انتخاب سایت و موضوع میباشد. هدف نهایی در این موضوع طراحی کتابخانه محله ای برای دسترسی راحت تر افراد محل به یک کتابخانه مناسب ودر کنار آن بالا بردن سرانه مطالعه واگاهی مردم است. اسکارپیت، مناسب ترین زمان های مطالعه را در اوقات زیر می داند: لحظات خالی از دست رفتنی (مانند زمانهای صرف شده در آمد و شد، تغذیه و صرف غذا، و استراحت در محیط کار)؛ اوقات فراغت (که عمدتا زمان قبل از خواب را در بر دارد)؛ و زمان های غیرفعال (مانند جمعه ها، تعطیلات، ایام بیماری، و بازنشستگی).

 

مهم ترین نکته در طراحی کتابخانه ها باید مورد توجه قرار گیرد، آرامش و سکوت محیط مطبوع است که به استقرار آن در مجموعه(مکان مناسب) و هم به مصالح به کار رفته(آکوستیک) در آن مربوط می شود. شاید بتوان گفت وظیفه یک فضای عمومی عمدتا فراهم نمودن زمینه برای فعالیت ها و مشارکت های جمعی میان افراد است. کتابخانه ها نیز به عنوان یک فضای عمومی از این امر مستثنا نیستند.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی به همراه شیت طرح، RVT، DWG
  • حجم فایل: 18مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه کتابخانه، طرح معماری کتابخانه، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد کتابخانه، پروژه نمونه اتوکد کتابخانه، فایل اتوکد کتابخانه، پروژه طرح معماری اتوکدی کتابخانه 004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا