پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی هتل ساحلی دالی

کد محصول: p336

با تحلیل و بررسی هتل ساحلی دالی در ارسی همراه شما هستیم؛ در هتل ساحلی دالی با توجه به مساحت محدود و شکل نامنظم سایت، طراحان پروژه تصمیم گرفتند دیوارهای کناری هر دو اتاق مهمان را روی خطوط مورب ترتیب دهیم که به سمت بیرون پخش می شوند. به این ترتیب، اتاقهای میهمان دید وسیع تری به سمت دریاچه دید و منظر دارند و چندین فضای ذوزنقه ای “وارونه” بریده شده و در سایت باقی مانده است که به یک اتاق دستشویی، آشپزخانه و پله های عمومی تبدیل شده اند.

به دلیل فاصله زیاد بین لوله های فولادی، نور می تواند راه خود را باز کند. بنابراین، این ساختار به یک معنا با “شبکه” معمولی متفاوت است، اما بیشتر شبیه “فیلتر نور” است. وقتی میهمانان درون “فیلتر نور” با ساختار فولادی حرکت می کنند، می توانند تعامل با طبیعت را احساس کنند. به ویژه هنگام غروب، آنها می توانند نور خورشید را از غرب ببینند که از شکاف های شبکه فولادی نفوذ کرده و دیوار سنگی را روشن می کند. از سایه و نور به عنوان “مصالح ساختمانی” منحصر به فرد استفاده شده و در فضای معماری گنجانده شده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی هتل ساحلی دالی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 181
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل هتل ساحلی دالی به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت هتل، پلان هتل، نمونه موردی طراحی هتل، طراحی هتل، نمونه هتل، نمونه موردی هتل ،استاندارد طراحی هتل ،ضوابط طراحی هتل، دیاگرام هتل، برنامه فیزیکی هتل، مبانی طراحی هتل، دانلود پاورپوینت هتل، اهمیت طراحی هتل، نمای هتل، نمونه موردی خارجی هتل، هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا