پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد بیمارستان و درمانگاه

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005

کد محصول: CAD27–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع بیمارستان در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی بیمارستان با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات، نما و برش و سایت پلان مجموعه به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

 پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005، لازم به ذکر است که برای دانشجویان رشته معماری و کسانی که به دنبال یک پلان کامل از یک بیمارستان یا مجموعه پزشکی برای طرح 4 معماری هستند، می توانند جانمایی فضاهای پزشکی در طبقات مختلف را به خوبی ببینید و مورد بررسی قرار دهید. همچنین طرح مورد نظر همراه با شیت بندی حرفه ای ارائه گردیده است. پروژه حاضر با رعایت تمامی ضوابط و اصول طراحی معماری، سعی در ایجاد طرحی هرچه تمام تر و کامل تر دارد تا نیاز مخاطب از امکانات و سیرکولاسیون فضایی بیمارستان را برطرف نماید.

 

 

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005 در Or30.net، عملکرد هر بخش و فضا، ارتباطات داخلی و خارجی و سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی و … از عوامل تأثیر گذار در کارایی بیمارستان و مراکز درمانی می باشند. در جهان مدرن امروز با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت و پیشرفت های تکنولوژی و تلاش برای حفظ آسایش و تندرستی، نیاز به احداث مراکز درمانی مدرن کاملأ احساس می شود.

از عوامل تأثیر گذار در کارایی بیمارستان و مراکز درمانی عبارتند از:

  • عملکرد هر بخش و فضا
  • ارتباطات داخلی و خارجی
  • سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی و …

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی همراه با شیت طرح، فایل رویت، RVT، DWG
  • حجم فایل: 11مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان تخصصی، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد بیمارستان، پروژه نمونه اتوکد بیمارستان، فایل اتوکد کلینیک، پروژه طرح معماری اتوکدی بیمارستان 005

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا