پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد فرهنگسرا و مرکز فرهنگی

پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا

کد محصول: CAD07–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع فرهنگسرا در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی فرهنگسرا با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل سایت پلان، پلان طبقات در سه طبقه، 4 نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا، لازم به ذکر است که این پلان ها، مربوط به پروژه رویت همین طرح است و امکان خرید و دانلود فایل رویت پروژه با فرمت RVT در سایت امکان پذیر می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا در Or30.net، مراکز فرهنگی مکان هایی هستند که در آن فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی صورت می پذیرد. این فعالیت ها می تواند انواع مختلفی اعم از: تئاتر، گالری های هنری، بحث های آموزشی، نگارگری، طراحی لباس را شامل باشد. در برخی مراکز فرهنگی (فرهنگسرا) فعالیت های برون مرزی مانند جشنواره های بین المللی در رشته های گوناگون انجام می گیرد.

فرهنگسرا ها در هر نقطه از زمین می تواند نیاز های فرهنگی و هنری که خود شامل زیر مجموعه هایی هستند را برطرف کند. این فضا ها با بستر سازی مناسب برای ایجاد یک مرکز قدرتمند برای برای رشد فرهنگ هر جامعه فعالیت می کنند. البته این فضا ها جنبه های اقتصادی هم دارد که برخی فرهگسرا ها با این هدف تاسیس می گردد.

جنبه اقتصادی فرهنگسرا ها نشانگر ظرفیت و پتانسیل بالای این مراکز است. با نگاهی به تاریخ هر جامعه می توان به این مساله پی برد که اکثر بنا های شاخص و تاریخی هر کشور ساختمان هایی بوده اند که در بخش فرهنگی فعالیت وسیعی داشته اند و امروزه تبدیل به آثار تاریخی جوامع شده اند.

ریز فضا های طراحی فرهنگسرا: لابی. کلاس های آموزشی. آمفی تئاتر، سالن تئاتر. ریز فضاهای لازم برای پشت صحنه تئاتر. سرویس های بهداشتی. گالری دائم. گالری های موقت و فصلی. آتلیه های آموزشی. سایت رایانه. انبار. واحد های صمعی بصری. قسمت اداری( شامل: مدریرت، معاونت، مالی، سرویس بهداشتی، آبدارخانه،اتاق جلسات،  کتابخانه.رستوران و کافی شاپ.اتاق تاسیسات و غیره…

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی،  RVT، DWG
  • حجم فایل: 13مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری فرهنگسرا، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد موزه، پروژه نمونه اتوکد فرهنگسرا، فایل اتوکد فرهنگسرا، پروژه طرح معماری اتوکدی فرهنگسرا، پروژه طرح معماری اتوکد فرهنگسرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا