پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد مدرسه

پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی

کد محصول: CAD32–

با فایل اتوکدی طرح معماری موضوع مدرسه ابتدایی در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی مدرسه ابتدایی با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل سایت پلان، پلان طبقات در دو طبقه، 2 نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی، لازم به ذکر است پروژه ای کامل و بی نظیر از مدرسه ابتدایی را همرا با شیت ارائه می دهد. لازم به ذکر است که فایل رویت پروژه نیز در دسترس می باشد.

 

طرح معماری اتوکد مدرسه ابتدایی در Or30.net، معماری مدرسه می تواند تاثیر زیادی بر آموزش داشته باشد. این روزها مدارسی که توسط معماران طراحی می شوند، تنها شامل کلاس های درس نیستند و هدف این است که تاثیر مثبتی بر روی نحوۀ یادگیری کودکان داشته باشند.

محلی که برای طراحی مدرسه به ویژه دبستان و احداث آن در نظر گرفته می شود باید ضمن نزدیک بودن به مسیر وسایل نقلیه عمومی، ازکارخانجات، خطوط راه آهن و شاهراه‌ها، بیمارستان، گورستان، کشتارگاه، دامداری، مرغداری، دباغ خانه، محل انباشتن زباله و کود، مراکز پر سر و صدا و پر رفت و آمد و سایر مراکزی که به نحوی ممکن است ایجاد مزاحمت، دود، بو، گرد و غبار و سر و صدا نماید، دور باشد.

معیار جهت مساحت زمین مورد نیاز به منظور طراحی مدرسه تعداد دانش آموزانی خواهد بود که بایستی در آن مدرسه به تحصیل اشتغال ورزند. بر این اساس حداقل اندازه لازم به ازای هر دانش اموز ۶ تا ۸ متر مربع می باشد که فضای لازم جهت ورزش دانش آموزان نیز می بایست طبق ضوابط موجود، مد نظر قرار گیرد. در هر حال حداقل مساحت لازم زمین، بدون توجه به تعداد دانش آموزان هزار متر مربع پیشنهاد گردیده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی به همراه پوستر طرح، RVT، DWG
  • حجم فایل: 13مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد مدرسه، پروژه نمونه اتوکد دبستان، فایل اتوکد فرهنگسرا، پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی، پروژه طرح 3 معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا