پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد موزه

پروژه طرح معماری اتوکدی موزه جانورشناسی

کد محصول: CAD05–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع موزه جانورشناسی در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه ی موزه جانورشناسی با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقه همکف، پلان طبقه اول، 2 نما، 2 برش، سایت پلان، دیاگرام طبقه همکف و طبقه اول به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکد موزه جانورشناسی، در این پروژه طرح با الهام از فرم بدن جانوران سعی در ایجاد ارتباط بین مخاطب با ساختمان موزه دارد.

پروژه طرح معماری اتوکدی جانورشناسی در Or30.net، پروژه معماری موزه بدون شک یکی از موضوعاتی می باشد که هر دانشجویی در طی ارائه طرح های معماری با آن روبرو خواهد شد که بیشتر این موضوع برای طراحی با نام پروژه موزه، طرح 3 معماری شناخته شده می باشد چرا که اکثرا اساتید در طرح 3 انجام این پروژه را بر عهده دانشجویان قرار می دهند تا دانشجویان با استفاده از دانش خود و راهنمایی استاد خود راجع به طراحی مکان های فرهنگی نظیر موزه دست به طراحی پروژه کامل موزه بزنند و به خلق ایده های جدید برای پلان موزه بپردازند و در این راستا نمونه های جدید و متنوعی با ایده ها و طراحی های نوین ایجاد شوند.

در طراحی پروژه طرح معماری اتوکدی موزه جانورشناسی تمامی ضوابط و معیار های طراحی رعایت شده است تا بهترین پروژه معماری موزه مربوط به هر کاربری خلق شود و شما عزیزان بتوانید هر آنچه از طراحی انواع موزه ها در حجم ها و فرم های مختلف نیاز دارید را در اختیار داشته باشید و برای الگو برداری و یا استفاده در طرح های خود از آنها بهره ببرید.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی موزه جانورشناسی
  • فرمت فایل: اتوکد دوبعدی، DWG
  • حجم فایل: 14مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی موزه جانورشناسی، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، موزه جانورشناسی، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد موزه، پروژه نمونه اتوکد موزه، فایل اتوکد موزه، پروژه طرح معماری اتوکدی موزه جانورشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا