پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ترمینال

تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان

کد محصول: p353–

با تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان در ارسی همراه شما هستیم؛ ترمینال صفه اصفهان یکی از بناهای شهری شاخص این شهر به شمار می‌رود. در راستای اهداف از پیش تعیین شده شهرداری اصفهان و با در نظر گرفتن بافت سنتی و سبک معماری اسلامی- ایرانی این شهر، چهار پایانه شهری در مبادی ورودی شهر اصفهان تأسیس گردید.

پایانه مسافربری صفه اصفهان یکی از مهم‌ترین ترمینال‌های اصفهان است که در بخش جنوبی این شهر و روبروی پارک سپاهان قرار دارد. این پایانه که در ابتدای جاده اصفهان- شیراز واقع شده است و برخلاف بیشتر پروژه‌های توسعه شهری اصفهان که تاریخ ساخت آنها به قبل از سال ۵۷ باز می‌گردد، در خرداد سال ۱۳۷۳ خورشیدی تأسیس شد. قرارگیری در یک منطقه با پستی و بلندهای قابل توجه، موجب شده است تا این پایانه، چشم‌انداز جالب توجهی را برای مسافرین به ارمغان بیاورد.

از این پایانه‌ها روزانه ۱۴۶۵ اتوبوس حرکت می کنند. بر همین اساس همه روزه در حدود ۳۵۰۰۰ مسافر از این پایانه‌ها، به مناطق مختلف کشور انتقال می‌یابند. این بین پایانه صفه اصفهان نیز در این میان، با مساحتی حدود ۸۰۰۰۰ متر مربع، زیربنای ۱۲۰۰۰ متر مربع و فضای سبزی به مساحت ۳۰۰۰۰ مترمربعی توانایی انتقال ۸۳۰۰ مسافر در روز را دارا است.

نوع سازه ساخته شده برای این پایانه از نوع بتنی است و از نمایی آجری در قالب سبک اسلامی- ایرانی بهره می‌برد. ترمینال صفه اصفهان، یک ساختمان دو طبقه با یک کریدور اصلی و کریدورهای منتهی به بخش پارک سوار است که دسترسی مسافرین به بخش‌های مختلف را تسهیل می‌کند. وجود آژانس‌های مسافرتی در بخش کریدورهای فرعی، غرفه‌های فروشگاهی در بخش کریدور اصلی و بخش نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در قسمت روباز (بخش پارک‌سوار پایانه) جلوه جالب توجهی به این پایانه داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پایانه، ترکیب معماری سنتی و ایرانی با عناصری طبیعی مانند درختان و گیاهان است.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 62
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان، پروژه معماری، معماری مدرن، ترمینال صفه اصفهان، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی ترمینال صفه اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا