پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه

تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز

کد محصول: p354–

با تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز در ارسی همراه شما هستیم؛ دانشگاه صنعتی شیراز، دومین دانشگاه دولتی استان فارس است که در سال ۱۳۸۳ خورشیدی به دنبال تفکیک از دانشگاه شیراز تاسیس شد. در حقیقت ساختمان اولیه این دانشگاه مربوط به دانشکده صنعت الکترونیک شیراز بود که پس از جداسازی، تغییر نام داد و به دانشگاهی مستقل بدل گشت. هم اکنون محوطه جدید این دانشگاه در شهر جدید صدرا در حال ساخت است. طرح فعلی این دانشگاه شامل هفت دانشکده مهندسی برق، دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا، دانشکده مهندسی مواد، دانشکده عمران و محیط زیست، دانشکده صنایع، دانشکده علوم و دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز است.

بیشتر بخش‌های دانشگاه صنعتی شیراز نیز همانند سایر دانشگاه‌های صنعتی ایران متعلق به دوران پهلوی است و قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد. البته طی سالیان متمادی، ساختمان‌های جدیدی نیز به این دانشگاه اضافه شده‌اند. لکن هیچ یکی از کیفیتی قابل قبول برخوردار نیستند. بخش اعظم ساختمان‌های این دانشگاه را ساختمان‌هایی بتنی با نمای آجر تشکیل می‌دهد که در واقع منطبق با ویژگی‌های آب و هوایی شهر شیراز است.

دانشگاه صنعتی شیراز دربرگیرنده دو مجموعه خوابگاهی مجزا و جدا از هم برای دختران و پسران است که در داخل محوطه ساختمان ساخته شده است. خوابگاه پسرانه که شامل ۴ بلوک مجزا و مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع است، گنجایش ۴۳۰ دانشجو را دارد. خوابگاه دختران نیز متشکل از دو بلوک مجزا است که زیربنایی در حدود ۵۲۰۰ متر مربع دارد و با گنجایشی برابر با ۱۹۰ دانشجو دارد. دانشگاه صنعتی شیراز علاوه بر ساختمان دانشکده‌های مختلف دارای بخش آموزش، ریاست، کتابخانه، سلف سرویس، ساختمان مدیریت، فناوری اطلاعات، مکانیک و عمران، تالار، کلبه‌های جنگلی، مصلی، سالن ورزشی، زمین چمن و منازل مسکونی نیز هست.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 22
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز، پروژه معماری، معماری مدرن، دانشگاه صنعتی شیراز، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا