پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی پارک

تحلیل و بررسی مجموعه پارک چمران کرج

کد محصول: p346

با تحلیل و بررسی پارک چمران کرج در ارسی همراه شما هستیم؛  پارک چمران کرج با وسعت 40 هکتار، بزرگ‌ترین پارک استان البرز است. این پارک علاوه‌بر خدمات و امکانات تفریحی بسیار، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های گل و گیاه زیادی برگزار می‌کند. همین ویژگی، آن را از دیگر پارک‌ها متمایز کرده است.  پارک چمران کرج بزرگترین پارک این شهر و یکی از پارک‌های بزرگ و مشهور در سطح ایران است. این پارک از اواسط بلوار چمران، واقع در ورودی شهر کرج، آغاز شده و تا نزدیکی کلاک و جاده چالوس ادامه پیدا می‌کند.

عبور رودخانه کرج از مجاورت این پارک سبب شده است که پوشش گیاهی این پارک متفاوت از سایر پارک‌های واقع در منطقه خشک و کوهستانی تهران و کرج باشد. پارک چمران کرج دارای شهر بازی بزرگ و مجهزی نیز هست که توانسته است در سال ۹۰ خورشیدی به سبب کیفیت خود عنوان شهربازی نمونه کشوری را کسب نماید. این شهربازی تحت مالکیت شهرداری کرج است.

 

پارک چمران کرج به سبب قرارگیری در مجاورت رودخانه پر آب کرج، از آبی کافی به منظور آبیاری گیاهان و درختان پارک برخوردار است که آن را به یکی از سرسبزترین پارک‌های کشور بدل می‌سازد. در سال ۱۳۸۴ خورشیدی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج، اقدام به احداث باغ گلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در ضلع شمال غربی پارک نمود. باغ گل پارک چمران کرج، دارای بیش از ۳۰۰ گونه گیاهی است که آن را به نمونه‌ای غنی در سطح کشور بدل می‌سازد. همچنین این باغ گل، کلکسیون رز، باغ پرندگان، آبشار، آلاچیق، هزارتوی پرچینی، کافی شاپ و رستوران است.

هرسال در بزرگ‌ترین پارک کرج، جشنواره‌ای برپا می‌دارند و در آن نمایندگان هر شهر و قوم سوغات و غذاهای مکان زندگی خود را در عموم به‌نمایش گذاشته و می‌فروشند. بخش پایانی پارک، آلاچیق و سکو‌های زیادی فراهم شده که همواره یکی از بخش‌های شلوغ در روزهای تعطیل است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجموعه پارک چمران کرج
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 36
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی مجموعه پارک چمران کرج، معماری مدرن، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، مجموعه پارک چمران کرج، پارک، محوطه سازی، فضای سبز، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه پارک چمران کرج، پاورپوینت مجموعه پارک چمران کرج، پاورپوینت تحلیل پارک چمران کرج، طراحی پارک، پارک چمران کرج، تحلیل و بررسی مجموعه پارک چمران کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا