پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی هتل سلام مشهد

کد محصول: p345

با تحلیل و بررسی هتل سلام مشهد در ارسی همراه شما هستیم؛ هتل سلام در مرکز استان خراسان رضوی، شهر مشهد، و در دو کیلومتری مهم‌ترین بخش این شهر یعنی آرامگاه امام هشتم شیعیان واقع شده است. هدف از ساخت این هتل، سرویس‌دهی به مسافران و زائران در نزدیک‌ترین فاصله از مقصد زیارتی آنها بود. هتل سلام مشهد در زمینی به مساحت ۳۶۵۰ متر مربع در ۱۳ طبقه احداث شده است.

این هتل با زیربنایی معادل ۱۱ هزار متر مربع در میان نمونه‌های مشابه شاخص است. هتل سلام مشهد (Salaam) یک هتل چهار ستاره است که از برج آلتون مشهد ۰.۷ و از باغ ملی مشهد ۰.۸ کیلومتر فاصله دارد . با این حال اثری از اشاره به این موضوع در نام یا معرفی رسمی آن نیست.

هتل سلام مشهد نیز همانند بسیاری از بناهایی که طی چند دهه اخیر و به ویژه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی طراحی و ساخته شده‌اند، فاقد ارزش معماری خاصی است و تنها از حیث جزئیات طراحی اهمیت دارد. در نمای هتل سلام مشهد شاهد استفاده از سنگ گرانیت و تراورتن به همراه شیشه هستیم که ظاهری مدرن را برای آن به ارمغان می‌آورد. این هتل دارای بخش اداری مجزایی نیز و فضاهای اداری آن در سرتاسر هتل پخش شده‌اند که یکی از معضلات اصلی به شمار می‌رود.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی هتل سلام مشهد
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 38 
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی هتل سلام مشهد به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت هتل، پلان هتل، نمونه موردی طراحی هتل، طراحی هتل، نمونه هتل، نمونه موردی هتل ،استاندارد طراحی هتل ،ضوابط طراحی هتل، دیاگرام هتل، برنامه فیزیکی هتل، مبانی طراحی هتل، دانلود پاورپوینت هتل، اهمیت طراحی هتل، نمای هتل، نمونه موردی خارجی هتل، هتل سلام مشهد، تحلیل و بررسی هتل سلام مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا