پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد مدرسه

پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه معلولین جسمی حرکتی

کد محصول: CAD51–

با فایل اتوکدی طرح معماری موضوع مدرسه معلولین جسمی حرکتی در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی معلولین جسمی حرکتی با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه مدرسه معلولین شامل سایت پلان، پلان طبقات، نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی معلولین جسمی حرکتی، پروژه ای کامل و بی نظیر از مدرسه معلولین را همراه با شیت ارائه می دهیم. توجه به طراحی فضاهای متناسب با کاربری و نیاز معلولین و بیماران ناتوان جسمی و حرکتی همیشه حائز اهمیت می باشد. طراحی ساختمان برای این افراد، نسبت به افراد عادی بسیار متفاوت است. به عنوان مثال حذف پله ها و یا اندازه راه روها و عرض درها از نمونه این تفاوت ها می باشد. مکان های آموزشی از مهمترین فضاهای مورد استفاده برای این افراد است، زیرا آموزش برای همه ی افراد جامعه امری مهم است.

پروژه طرح معماری اتوکدی معلولین جسمی حرکتی در Or30.net، معماری مدرسه می تواند تاثیر زیادی بر آموزش داشته باشد. این روزها مدارسی که توسط معماران طراحی می شوند، تنها شامل کلاس های درس نیستند و هدف این است که تاثیر مثبتی بر روی نحوۀ یادگیری افراد داشته باشند.

 مدرسه معلولین هر جامعه چشم بینای آنها می باشند بدین تعبیر که حکمت و مصلحت الهی در ظرفیت وجودی آنها به عنوان موجودی باعزت و با ظرفیت تحمل مصائب متجلی گشته است.
معلولین جسمی و حرکتی قشری از جامعه معلولین می باشند که اکثرا ذهن سالم و پویایی دارند، خصوصا اینکه ضایعات جسمی نیز در اینها به عنوان انگیزه عمل می نماید و موتور شتابان ذهنی اینها را خوب آب دیده می کند. فلذا قدرت استدلال و استنباط فکری و تفکر صوری در این عزیزان خیلی بالاست و اکثرا هم به مراحل عالی پیشرفت تحصیلی دست پیدا می کنند و اگر هم ناکامی باشد مطمئنا موانع محیطی بوده است که نگذاشته استعداد آنها شکوفا شود. ولی درعمل وجود یک سری موانع در مسیر زندگی این عزیزان احتمال آسیبهای جدی را هم برای خود این عزیزان وهم برای جامعه متصور می نماید.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه معلولین جسمی حرکتی
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و سه بعدی رویت به همراه پوستر طرح، RVT،DWG
  • حجم فایل: 19مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانپروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه معلولین جسمی حرکتی، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه ابتدایی، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد مدرسه، پروژه نمونه اتوکد مدرسه، فایل اتوکد فرهنگسرا، پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه معلولین، پروژه طرح 2 معماری، پروژه طرح معماری اتوکدی مدرسه معلولین جسمی حرکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا