پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونینمونه موردی شهرک مسکونی

تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش

کد محصول: p350–

با تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش در ارسی همراه شما هستیم؛ شهرک کارگران معدن تینقیر در مراکش به سبب طراحی دقیق خود، نمونه‌ای موفق از یک مجموعه مدرن به شمار می‌رود. در دنیای مدرن امروزی، نمونه‌های موفقی از شهر و شهرک‌سازی نیز به چشم می‌خورند که در عین برخورداری از طرحی مناسب، اجرای دقیق نیز داشته‌اند که سبب خلق اثری بی همتا شده است.

در حالیکه شاید برخی از آنها طرحی به زیبایی آنچه که در کانسپت برازیلیا نداشته‌اند و شهرت فعلی خود را مدیون اجرای بی نقص خود هستند. شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش می‌تواند گل سرسبدی در میان هم‌نوعان خود دانست که همواره تحسین بسیاری را برانگیخته است.

شهرک کارگران معدن تینقیر که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار بنا شده است را می‌توان یکی از مدرن‌ترین شهرک‌های حال حاضر دنیا به حساب آورد. این مجموعه با برخورداری از امکاناتی چون ۱۲ استخر سرپوشیده، جایگاه فعالیت‌های اجرایی، خانه کارگران، ویلاهای مخصوص، سوئیت‌های مجردی، سوئیت‌های روسا، مجموعه فرهنگی، میجد و موارد بسیاری از این دست یکی از کامل‌ترین شهرک‌های ساخته شده به شمار می‌رود.

بر کسی پوشیده نیست که اکثر معماران بزرگ، در برهه‌ای از دوران کاری خود، به ارائه طرح‌های شهری روی آورده‌اند. معمارانی همچون فرانک لوید رایت و لوکوربوزیه، من جمله افرادی هستند که علاوه بر جایگاه رفیع خود در حوزه معماری، به ارائه طرح‌های شهری فوق‌العاده نیز شهرت دارند. به طوری که تنها در کارنامه لوکوربوزیه، طرح‌های موفقی چون دو کلانشهر برازیلیا و چندیگار هند به چشم می‌خورد. این طرح‌ها به گونه‌ای بوده است که حتی  ناتوانی و سوءمدیریت مجریان نیز توان مضمحل کردن آن را نداشته است و کمابیش زیبایی‌های خاص خود را دارند.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 76
  • حجم فایل: 11مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی شهرک مسکونی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش، پروژه معماری، معماری مدرن، شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا