پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان

کد محصول: p340

با تحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان در ارسی همراه شما هستیم؛ کاشان از دیرباز محل زندگی مردمان و مهد تمدن و فرهنگ بوده است. سکه های منقوش و ابنیه بجا مانده از گذشته، سیر پیشرفت و تداوم زندگی را در این ناحیه کهنسال آشکار می سازد. بعد از ظهور اسلام و اعتلای تشیع علوی، مردمان از نخستین گروندگان به مذهب شیعه کاشان بودند و شاید به این دلیل شاهان صفوی به این دیار تعلق خاطر فراوان داشتند. شاه صفی در این شهر درگذشت و شاه عباس دوم نیز در این شهر بر تخت پادشاهی نشست. عهد قاجار دوران گسترش شهر و بازسازی بناهای تاریخی پیشین و بنای عمارت های تازه بود.

در بررسی پروژه روستا شهر کاشان مرکز شهرستان کاشان در استان اصفهان است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ مرکزآمار ایران برابر با ۲۴۸۷۸۹ نفر بوده است. نظرات در مورد وجه تسمیه کاشان مختلف است، برخی آن را تغییر یافته کاه فشان، و بعضی تغییر یافته کاس رود، کاسیان، قاسان و غیره می‌دانند. البته در برخی کتب تاریخی از کاشان با نام کاسان که از کاسو (نام قومی به همین نام در قدیم؛ ساکن منطقه آران (قفقاز فعلی) گرفته شده نیز نام برده می‌شود. هنوز هم مردم این دیار شهر خود را کاشو یا کاشون که در واقع تغییر یافته کاسو است معرفی می‌کنند.

 

رشته کوههای بين کاشان – اردستان ( که دره ابيانه را نيز شامل ميشود ) طاقديس بزرگ بالا آمده ای است که هسته مربوط به پالئوزوئيک – ترياس آن در منطقه ابيانه و چيمه نمايان است. روند محوری اين طاقديس شمالغرب – جنوب شرق بوده  که بر روند عمومی منطقه نيز منطبق است.

قديميترين تشکيلات زمين شناسی در منطقه مربوط به تشکيلات پر کامبرين است که بر روی آن به ترتيب تشکيلات پالئوزوئيک (کامبرين، اروسين، سيلورين، دونين، کربو نيفر، پرمين، تشکيلات ترياس ميانی، لياس و کرتاسه متعلق به مزوزوئيک و تشکيلات دوران سوم که از نوع تشکيلات الگو ميوسن و پليوسن می باشد) قرار دارد. تشکيلات دوران چهارم شامل تشکيلات پليوستوسن و آبرفتهای قديمی می باشد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 156
  • حجم فایل: 12مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا ابیانه کاشان، پروژه روستا کاشان، تحلیل و بررسی پروژه روستا ابیانه کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا