پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران

کد محصول: p348

تحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران در ارسی همراه شما هستیم؛ روستای سینک در شهرستان شمیرانات استان تهران واقع شده است. سینک از روستاهای لواسان کوچک، بخش لواسانات است. نام سینک با توجه به اینکه موقعیت روستا در دو طرف رودخانه عبوری و در دامنه سراشیبی مشرف به رودخانه قرار گرفته است،و در اصطلاح محلی به دامنه سینه گفته می شده، احتمالاً بنام سینه کوه بوده و در اثر مرور زمان بنام سینک تلفظ شده است.

تاریخ سینک تا توجه به آثاری که در حفاری بعضی از نقاط روستا انجام گرفته بود آثاری مربوط به قبل از اسلام و دوره زرتشت یافته شده است. از طرفی چون لهجه و اصطلاحات محلی روستای سینک، بسیار متمایز از روستاهای مجاور و لواسان می باشد ،شباهت زیادی دارد به روستای گلبارد دماوند وفشم ومیگون که از روستاهای قدیمی این منطقه دماوند سابق قلمداد می شود، میرساند که دارای قدمت زیادی می باشد.

 در بررسی پروژه روستای سینک تهران به سبب قرارگیری در شمار روستاهای اقمار تهران و عدم برخورداری از امکانات برتر، نیازمند مراجعه به مرکز بخش، لواسان، به منظور تامین نیازهای اولیه است. در گذشته این روستا میزبان مدرسه ابتدایی مختلطی بود که امروزه متروکه شده است و کودکان روستا به منظور تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر لواسان مراجعه می‌نمایند. شغل بیشتر ساکنین روستا باغداری است و عمده محصولات تولیدی توسط روستاییان را گردو، گیلاس، سیب، هلو، به و آلبالو تشکیل می‌دهد. روستای سینک لواسان فاقد زمین زراعی است و دامداری به صورت نیمه‌سنتی تنها در خارج از روستا صورت می‌گیرد.

بررسی های انجام شده نشان میدهد که آبهای سطحی در جهت شیب عمومی روستا (از شمال شرق به جنوب غرب) و شیب های محلی(از دامنه ی شرقی و غربی به سمت رودخانه افجه ) جریان یافته و دفع می شوند. هم چنین آب رود از سمت کوه ها و یخ های ذوب شده آن می آید(بنیاد  مسکن انقلاب اسلامی استان تهران).

روستا در اقلیم سرد و کوهستانی قرار میگیرد و دارای زمستان های سرد و تابستان های معتدل است.هم چنین دارای اختلاف دمای زیاد بین شب و روز است.بیشتر بارش ها در زمستان است که به  صورت برف میباشد.

روستای سینک شامل چندین بنا ی مسکونی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال است که بیشتر آن ها باز سازی شده است. اما دارای بافت با ارزش تاریخی نیست. همچنین دارای حمام عمومی است که علی رغم قدمت  تاریخی اش(تاسیس در ۱۳۴۴) ،به روش نادرست بازسازی شده و در حال حاضر غیر قابل استفاده است.

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا سینک تهران، پروژه روستا تهران، تحلیل و بررسی پروژه روستا سینک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا