پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین

کد محصول: p339

با تحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین در ارسی همراه شما هستیم؛ آلولک یکی از زیبا ترین و تاریخ ترین روستا های قزوین است که بنا به ویژگی هایی که دارد بسیار مورد توجه می باشد که این روستا در ۱۳ کیلومتری شمال قزوین می باشد که دارای باغستان های مختلف و بنا های تاریخی زیادی می باشد و از این حیث مورد توجه معماران نیز می باشد، روستای آلولک با داشتن بیش از ۲۵۰ خانوار و جمعیتی در حدود ۷۵۰ نفر در دامنه کوه سلطان ویس قرار گرفته است. معاش اصلی مردم این روستا دامداری و کشاورزی و باغداری می باشد و بدیون وسیله زندگی خود را تامین می کنند.

در بررسی پروژه روستا در مورد وجه تسمیه آلولک چنینی اظهار نموده اند که لک به معنای رسیدن میوه است و در واقع زمانی که میوه درآستانه لک افتادن یعنی رسیدگی کامل است با توجه به این که مردم درهنگام رسیدن میوه آلو به این منطقه می آمده اند به عنوان یک محل سر سبز که باغات میوه زیاد داشته است. لذا این محل به آلولک معروف شده است و به همین نام باقی مانده است.

روستای آلولک در دهستان اقبال غربی، بخش مرکزی و شهرستان قزوین واقع شده است این روستا در ۶ کیلومتری شمال روستای تراتن قرار گرفته و روستای نیاق در جنوب شرقی در فاصله ۵ کیلومتری این روستا واقع شده ، اگر چه فاصله مستقیم روستای اردبیلک با این روستا کمتر از ۳کیلومتری است لیکن فاصله جاده ای آن حداقل ۱۲ کیلومتر می باشد.

این روستا در بخشی از فلات مرکزی ایران قرار گرفته است و دارای آب و هوای کوهستانی با تابستان معتدل و زمستان های سرد می باشد. میزان بارندگی که عمدتا در فصول پاییز و زمستان و بهار صورت می گیرد و سایر عوامل آب و هوایی، شرایط نسبتا مناسبی را برای سکونت، کشاورزی و سایر فعالیت های انسانی فراهم آورده است. روستای آلولک یکی از روستاهای استان قزوین است که در ۱۲ کیلومتری شمال شهرستان قزوین قرار دارد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 116
  • حجم فایل: 9مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا آلولک قزوین، پروژه روستا قزوین، تحلیل و بررسی پروژه روستا آلولک قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا