پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب

کد محصول: p342

با تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب در ارسی همراه شما هستیم؛ این روستا در 30 کیلومتری شهر سراب در دهستان ابرغان واقع گردیده است و در حدود 1090 نفر جمعیت و 400 خانوار دارد. در این روستا طرح هادی اجرا گردیده و در این پروژه پاور پوینت به بررسی فرایند اجرای طرح و همچنین موقعیت های ژئوپولوتیکی روستا پرداخته شده است.

دانباران از ریشه دم باران یعنی جاییکه باران از آنجا شروع می شود، است. وبه مرور و به خاطر تلفظ ناصحیح ابتدا به دامباران و سپس به دانباران تغییر یافته است. از آنجایی که اکثر نزولات جوی شهرستان سراب، از روستای دانباران نشات می گرفته، از آن پس این روستا به همین نام نامگذاری شد. از نام قبلی آن هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما از آنجایی که زیر خاکی هایی از دوره زرتشتیان به دست آمده و آن هم در دست قاچاقچیان می باشد، به یقین این روستا قدمت زیادی داشته است.

 در بررسی پروژه روستا  دانباران سراب تاکنون عتیقه‌ها و گنجینه‌های فراوانی در روستای دانباران سراب کشف شده است که قدمتشان به صدها سال پیش باز می‌گردد. مردم این روستا شیعه جعفری هستند و به زبان آذری سخن می گویند. اب این حال شیوه زندگی طایفه‌ای اهالی، سبب ایجاد چند دستگی میان آنها شده است. حرفه اصلی روستاییان ساکن دانباران کشاورزی است و آب شرب این روستا از چشمه‌های زیرزمینی آن تامین می‌شود. از دیگر مشاغل رایج در دانباران می‌توان به باغداری، دامپروری و پرورش زنبور عسل اشاره نمود. برخی میوه‌های کشت شده در این روستا عبارتند از آلبالو، زردالو، گلابی، آلوچه و گیلاس. محصولات غالب بخش کشاورزی روستا نیز صیفی‌جاتی شامل پیاز، سیب زمینی و هویج هستند.

این روستا دارای چهار مسجد با نام های (مسجد جامع که در ورودی روستا قرار دارد,مسجد امام زمان(عج)، مسجد حضرت ابو الفضل و مسجد امیر المومنین(ع)) است، که مراسم عبادی و سایر تجمعات مشورتی، و سخنرانی های انتخاباتی در آنها انجام می پذیرد. قبرسان روستا نیز کنار روستا می باشد که با یک تپه طبیعی از روستا جدا شده است. 

3box

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

———————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا دانباران سراب، پروژه روستا آذربایجان، تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب، تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا دانباران سراب، پروژه روستا آذربایجان، تحلیل و بررسی پروژه روستا دانباران سراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا