پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران

کد محصول: p359

بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، همواره با شاخص اطاقهای عمل مقایسه و دارای معنی و مفهوم خواهد بود. از اولین بیمارستانهایی که داریوش کبیر به واسطه احداث آنها در سرزمینهای باستانی تحت نفوذ ایران، در کتیبه های مصری لقب، نیکوکار بزرگ، را از آن خود کرد، تا بیمارستان افتخارآمیز جندی شاپور در زمان ساسانیان، وهمچنین از بیمارستانهای مشهور قرون سوم و چهارم ایرانیان تا ….. به امروز، تعریف بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، ثابت بوده لیکن درباره اطاقهای عمل همواره تغییراتی را در تعاریف ظرفیت، جانمایی، اختصاصات، معماری داخلی، ارتباطات با سایر بخشها، اندازه ها، پارت بندیهای عملکردی، تجهیزات و منصوبات پزشکی و غیرپزشکی ثابت و پرتابل، شاهد بوده و هستیم.

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران همراه با پلانها و تصاویر

بیمارستان میلاد تهران دارای ۹۶۰۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان‌های اصلی و ۲۶۹۸۵ متر مربع زیر بنای ساختمان‌های جنبی و پارکینگ است‌. طراحی این پروژه به علت وجود اسکلت که از قبل موجود بود و زمین شیب‌دار و محدود آن‌، به صورت یک بیمارستان یک پارچه انجام گرفته است و از طراحی مدولار، که نیازمند زمینی وسیع و گستردگی ساختمان است‌، اجتناب شده است‌.

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران همراه با پلانها و تصاویر

مساحت کل بیمارستان شامل تمام فضاهای نام برده شده به میزان ۹۱۴۶۰ مترمربع است‌. ساختمان سه طبقه پارکینگ با گنجایش ۱۱۰۰ اتومبیل با زیر بنای ۲۴۰۰۰ متر مربع و تصفیه خانه فاضلاب نیز با مساحت ۱۳۷۵ مترمربع به صورت زیر زمینی احداث شده است‌. بیمارستان با توجه به استانداردهای روز دنیا آغاز به کار کرده است‌. بیمارستان میلاد به عنوان یک بیمارستان دولتی داری بخش‌های مختلف پزشکی و فوق تخصصی است‌. در اختیار داشتن بیش از ۶۰۰ پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های مختلف درمانی و همچنین، ‌ پرسنل ماهر، سبب ارائه بهترین خدمات به بیماران شده است‌. این بیمارستان براساس یک بیمارستان عمومی با تأکید بر تخصص‌های مربوط به ضایعات نخاعی طراحی شده است‌.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 96
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران، پلان بیمارستان میلاد تهران، دیاگرام بیمارستان میلاد تهران، سایت پلان بیمارستان میلاد تهران، برنامه فیزیکی بیمارستان میلاد، نقشه اتوکدی بیمارستان میلاد، نمونه موردی بیمارستان ایرانی

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا