پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال

کد محصول: p367

در ابتدای روند طراحی بیمارستان کودکان رندال با گروه مدیریت بیمارستان جلسات متعددی گذاشته شد و ۱۰ ارزش برای رسیدن به اهداف طراحی شناسایی شدند که در توضیحاتِ طرح به آنها پرداخته شده است.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال

بیمارستان رندال به مساحت 334000متر مربع با هدف تجميع مراقبت‌هاي پزشكي و ايجاد يك مركز جديد مراقبت از اطفال در مركز پزشكي لگاسی امانوئل ايالت پورتلند آمریکا انجام شد

طراحی فضایی برای کودکان بیمار و خانواده های مضطرب آنها چالشی اساسی است. براساس تحقیقات کودکان علاقه شدیدی به کنجکاوی و کشف محیط پیرامون خود دارند. کانسپت اصلی طراحی نیز خلق مکانی سرشار از الهام و تحریک کننده حس کنجکاوی و کشف تأمل برانگیز و غیر منتظره در محیطی است که برای تمام سنین راحت و آرامش بخش است. مطالعات نشان می دهد کودکان هنگامی که مستقیماً با خانواده هایشان در تماس باشند   واکنش بهتری نشان می دهند از این رو حضور خانواده در مرکز مورد توجه طراحــان   قرار     گرفت.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال 

اين ساختمان در9 طبقه شامل 165 تخت بيمارستاني براي مراقبت‌هاي وي‍ژه، روانشناسي و مراقبت‌هاي بارداري، سرطان و اختلالات خوني كودكان، اور‍ژانس كودكان و يك مركز جراحي با دسترسي به مركز جراحي بزرگسالان است.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 88
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال، پلان بیمارستان کودکان رندال، دیاگرام بیمارستان کودکان رندال، سایت پلان بیمارستان کودکان رندال، برنامه فیزیکی بیمارستان کودکان رندال، نقشه اتوکدی بیمارستان کودکان رندال، نمونه موردی بیمارستان کودکان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا