پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ساموت تایلند

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند

کد محصول: p355

بیمارستان جایی است که اکثر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند از آن اجتناب کنند. ما شاهد تلاش بیشتر موسسات پزشکی برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و دوستانه‌تر بوده‌ایم، برخی با معماری و دکوراسیون داخلی که تقریباً معادل یک مرکز خرید یا هتل‌های پیشرفته هستند. اگر چنین محیط ساخته شده ای می تواند حس رفتن به بیمارستان را برای ما بزرگسالان به نحوی قابل تحمل تر کند، در مورد تجربه کوچکترها چطور؟

نمونه موردی بیمارستان عمومی

برای بچه ها، تجمل چیزی نیست که بتواند آنها را از درد، ترس از سوزن زدن یا حتی تلخی دارو آرام کند. بنابراین، ما به دنبال چیزهایی هستیم که آنها را در طول تجربه خود در بیمارستان خوشحال می کند. با طرز فکر کودکان، متوجه می شویم که “سرگرمی” همان چیزی است که هر کودک به طور غریزی به دنبال آن است. علیرغم پیشینه‌های متفاوت، همه بچه‌ها می‌خواهند زندگی خود را به دنبال کاری سرگرم‌کننده بگذرانند.

 نمونه موردی بیمارستان عمومی

استودیوی طراحی زمین یکپارچه (Integrated Field) در طراحی داخلی بیمارستان کودکان در ساموت ساخون تایلند، از قوس‌های رنگارنگ، حیوانات و ابرها استفاده کرده است تا تجربه لذت بخشی را برای کودکان فراهم کند.

طراحان برای پرت کردن حواس کودکانی که ممکن است عصبی باشند یا احساس ناخوشی کنند، عناصر سرگرم‌کننده‌ای مثل طرح‌های ابر بالای استخر سرپوشیده و محوطه بازی نرم و راحتی را در اتاق انتظار قرار دادند.
این استودیو گفت: “تصور کنید بچه‌ای هستید که از رفتن به بیمارستان وحشت دارد، مطمئنا با دیدن سرسره ورودی شما دیگر گریه نخواهید کرد.”
آنها همچنین افزودند: “فضای انتظار هر کدام از کلینیک‌ها به صورت زمین بازی طراحی شده است، که مایه زحمت والدین خواهد شد وقتی والدین بخواهند کودکانشان را ترغیب به خروج بیمارستان کنند.”

 نمونه موردی بیمارستان عمومی

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلندبه همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 46
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند، پلان بیمارستان کودکان ساموت، دیاگرام بیمارستان ساموت تایلند، سایت پلان بیمارستان ساموت تایلند، برنامه فیزیکی بیمارستان ساموت تایلند، نقشه اتوکدی بیمارستان کودکان ساموت، نمونه موردی بیمارستان کودکان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا