پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران

کد محصول: p393

فرهنگسرا ساختمانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون مانند نگارگری، کوزه‌گری، خیاطی و جزاینها فراهم می‌شود. برخی از فرهنگسراها کتابخانه و انتشارات ویژه خود را نیز دارا هستند. در ایران تا امروز بیشتر فرهنگسراها در شهر تهران و چند شهر دیگر مانند اصفهان برپا شده‌اند و معمولاً کوشیده شده برای هر منطقه شهرداری یک فرهنگسرای بزرگ ترتیب داده شود. برخی از فرهنگسراها بجز پوشش دادن منطقه خود به فعالیت‌های فرامنطقه‌ای نیز می‌پردازند. بسیاری از فرهنگسراها ویژه‌کار (تخصصی) اند یعنی فعالیت خود را گرد یک گروه یا یک محور کاری کرده متمرکز می‌سازند.

تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران

فرهنگسرای‌ هنر « ارسباران‌» در آبان سال ۱۳۷۴ ، توسط شهرداری تأسیس شد. هفت کانون هنری و ادبی‌، یعنی کانون‌های ادبی‌، هنرهای تجسمی‌، صنایع دستی‌، موسیقی‌، نمایش‌، معماری‌، و فیلم و عکس در کنار واحدهای آموزشی‌، روابط‌عمومی‌، مذهبی و ورزش فعالیت می‌کنند. مهم‌ترین بخش فرهنگسرا‌، کتابخانه‌ با مساحت ۳۰۰مترمربع است که دارای دو سالن مجزا برای قرائت خانم‌ها و آقایان است و سه کتابدار‌ به صورت شیفتی در آن فعالیت می‌کنند. کتابخانه‌ فرهنگسرای‌ هنر دارای ۱۲۳۰۰ جلد کتاب فارسی و ۷۲۹ نسخه کتاب انگلیسی است و روزانه ۲۱ روزنامه در آن موجود است و ۱۰ مجله فارسی و یک مجله ژاپنی ماهانه در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران

از دیگر بخش‌های فرهنگسرا ارسباران، سالن نمایش با ظرفیت ۳۰۱ صندلی در طبقه پایین و ۲۹ صندلی جهت میهمانان است. نگارخانه هنر نیز در بازارچه پنجشنبه و جمعه خود، صنایع دستی مختلف عرضه می‌کند. نگارخانه عکس فرهنگسرا با برپایی نمایشگاههای مختلف در این مرکز فعال است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 45
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی فرهنگسرا ارسباران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا