پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز سینمایی یو اف ای آلمان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی سینما خارجی

تحلیل و بررسی مرکز سینمایی آلمان

کد محصول: p390

ساختمان یو اف ای، با زاویه های کوزه ای و سایه های دندانه داری که روی دیوارهای سینما ایجاد شده ترکیبی از هنرهای مدرن کوبیسم تا معماری روسی دهه ۱۹۲۰ میلادی را به خوبی به نمایش می گذارد. یکی از دیوارهای ساختمان که برای هر بیننده ای بیشتر از همه جلب توجه می کند، صفحه نمایش سینماست که مانند صخره بزرگی طراحی شده است. نوری که بر ساختمان می تابد درخششی زیبا بر دیوارهای عظیم شیشه ای ایجاد کرده و آن را مانند یک کریستال درخشان کرده است.

مجموعه سينماهای UFA ، در شهر درسدن آلمان توسط کوپ هميل بلاو طراحی و ساخنه شد اين معمار با سبک شاخص و به خصوص خود « در بسياری از متون معماری ، اين معمار يک ديکانستراکتيوست شناخته می شود . اما در صورتی که مکتب ديکانستراکشن ( واسازی ) را به آثار شکل گرفته بر اساس ديدگاه فلسفی ژاک دريدا بدانيم . و نمی توان آثار وی را در يک مکتب قرار داد . که می توان مشخصات آن را بيش از همه در پروژة مسکونی او با نام خانة گشوده مشاهده کرد . طرح خاصی را برای اين مجموعة سينمايی ارائه کرده است.

تحلیل و بررسی مرکز سینمایی آلمان

ساختمان “مرکز سینمایی یو اف ای” از دو بخش در هم تنیده و پیچیده تشکیل شده است: قسمتی با عنوان “بلوک سینمایی” شامل 8 سالن سینما و با گنجایش 2600 نفر و نیز بخشی که معماران در توضیح پروژه آن را “کریستال” Crystal نامیده اند. پوسته ای شیشه ای که در زیر آن لابی و پلازای عمومی طراحی شده است. تنیدگی میان فضاهای داخلی “بلوک سینما”، پلازای جمعی و گذرهای پیاده در حجم “کریستال” در راستای پویا نمودن بنا و متراکم نمودن فعالیت هایی که در کل مجموعه شکل می گیرند و نیز آنچه پیشتر در خصوص در آمیختن بناهای تک عملکردی با نوعی فضای پلازا مانند ذکر شد، پیشنهاد گردیده است. پروژه مرکز سینمایی یو اف ای در واقع ثمره طرح توسعه خیابان پراگ شمالی است که به واسطه محورهای اُریب و قطری به سکانس فضایی پویا و جذابی تبدیل شده بود. این بنا در فصل میان میدان پراگ و خیابان پراگ جانمایی شد. در نتیجه ماهیت سایت پروژه و موقعیت مکانی آن نیز کاربری ای شهری را طلب می نمود.

تحلیل و بررسی مرکز سینمایی آلمان

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز سینمایی یو اف ای آلمان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 90
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز سینمایی یو اف ای آلمان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی مرکز سینمایی آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا