پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی دو نمونه فرودگاه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرودگاه خارجی

تحلیل و بررسی نمونه فرودگاه خارجی

کد محصول: p399

فرودگاه بین المللی پکن نورمن فاستر

فرودگاه بین المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرق پایتخت چین قرار دارد. فرودگاه بین المللی پکن به طور رسمی در دوم مارس سال ۱۹۵۸ افتتاح شد که اولین فرودگاه در چین به شمار م رفت.در اول ژانویه ۱۹۸۰ یک ساختمان جدید و بزرگتر در این فرودگاه افتتاح شد ومورد بهره برداری قرارگرفت که ۱۰ تا ۱۲ هواپیما می توانستند در کنار آن پهلو بگیرند. اگر چه این ترمینال بزرگ تر از ترمینال اول بود ، اما رشد سفرهای هوایی باعث شد در اواسط دهه ۱۹۹۰ و به طور دقیق تر در سال ۱۹۹۵ ، عملا فضای کافی برای مسافران وجود داشته باشد . با افتتاح ترمینال شماره ۲ ، این ترمینال برای انجام باز سازی های لازم و توسعه فضا ، به طور موقت تعطیل شد.

در اواخر سال ۱۹۹۹ هچین پنجاهمین سالگرد تاسیس دولت جدید این کشور را جشن می گرفت ، طرح توسعه نهایی این فرودگاه نیز با افتتاح ترمینال شماره ۲ به اجرا درآمد و فضا هایی که در حال حاضر نیز وجود دارند ، شروع به کار کردند. ۲۰سپتامبر ۲۰۰۴ کار بازسازی ترمینال شماره ۱ نیز به پایان رسید و برخی پرواز های داخلی از این ترمینال انجام شد. پیش از برگزاری بازی های المپیک ۲۰۰۸ در چین فاز دیگری از توسعه این فرودگاه به مرحله بهره برداری رسید که این فرودگاه را تبدیل به بزرگ ترین فرودگاه جهان از نظر وسعت نمود.

فرودگاه بین المللی واشنگتن دالس

فرودگاه بین المللی واشنگتن دالس (IAD) در Chantilly، VA در 12000 هکتار از زمین های 26 مایلی مرکز شهر واشنگتن دی سی واقع شده است. ترمینال اصلی در سال 1962 افتتاح شد و توسط معمار Eero Saarinen طراحی شده است. دالس مرکز عمده ایست برای سفرهای هوایی داخلی و بین المللی با مخلوطی از سرویس حمل و نقل کم خرج که ارائه دهنده خدمات هوایی به سراسر جهان می باشند. پروازها از ترمینال های A، B، C و D انجام پذیرفته و از گیت Z به ترمینال اصلی متصل می شوند.

این فرودگاه سومین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان بر پایهٔ تعداد پرواز و نهمین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان بر پایه شمار مسافر است و از نظر مسافر و جابه‌جایی هواپیما، پررفت‌وآمدترین فرودگاه ایالت تگزاس است. از نظر پروازهای بین‌المللی نیز دهمین فرودگاه بزرگ ایالات متحدهٔ آمریکا و دومین فرودگاه بزرگ ایالت تگزاس (پس از فرودگاه بین‌المللی جرج بوش) محسوب می‌شود. امریکن ایرلاینز با حدود ۹۰۰ پرواز روزانه از این فرودگاه، پس از دلتا ایرلاینز در فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، دومین قطب شرکت هواپیمایی بزرگ در جهان و ایالات متحده آمریکا است.

بنا بر داده‌های اکتبر ۲۰۱۴ میلادی، فرودگاه بین‌المللی دالاس-فورت ورث جمعاً به ۲۰۷ مقصد در سراسر جهان پرواز برگزار می‌کند که شامل ۵۸ مقصد بین‌المللی و ۱۴۹ مقصد داخلی در ایالات متحدهٔ آمریکا می‌شود. این فرودگاه با گذشتن از ۲۰۰ مقصد، به جرگهٔ فرودگاه‌هایی پیوست که چنین قابلیتی را دارا هستند، این فرودگاه‌ها عبارتند از فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت، فرودگاه اسخیپول آمستردام، فرودگاه شارل دوگل پاریس، فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، فرودگاه بین‌المللی اوهر شیکاگو، فرودگاه مونیخ و فرودگاه بین‌المللی دوبی.

تحلیل و بررسی نمونه فرودگاه خارجی

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دو نمونه فرودگاه خارجی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 76
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی دو نمونه فرودگاه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و بررسی نمونه فرودگاه خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا